gjesterommet..

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvis dere hadde hatt et stort nok gjesterom... hvilken størrelse ville dere hatt på sengen?

1,50 syns jeg er passe. Da KAN man ligge to i senga samtidig som at det ikke blir så for stort hvis man har en som skal ligge der[:)]

Vi hadde 1.80 seng der, men nå er det blitt barnerom... Men skulle jeg valgt på nytt, så tror jeg det hadde blitt mindre seng...

Jeg har 1,20 sovesofa... Synes det er grei str, da tar den ikke for mye plass i rommet når den er slått ned[:)]

ORIGINAL: Kattekvinnen

Her hadde det blitt 1,50 seng [;)]

var det jeg tenkte også.
men vi får se når vi er ferdig å bygge,da ser vi bedre hva som passer

To enkle ville vært ideelt for oss, men vi har bare plass til en 1.20m.

vi har et gjesterom med 150seng (som kan deles i to 75senger om det er nødvendig), og et gjesterom med en 90seng..
Holder i lassevis..

ORIGINAL: Kattekvinnen

Her hadde det blitt 1,50 seng [;)]

150, fordi da hadde det vært normal plass til 2, uten at det tok unødvendig plass.

ORIGINAL: _Nanne_

1,50 syns jeg er passe. Da KAN man ligge to i senga samtidig som at det ikke blir så for stort hvis man har en som skal ligge der[:)]

ORIGINAL: RobinogIsaksinmamma

Den som står der er 2 x 2,20.
En sånn amerikansk kingsize bed.[:D]

altså over 4meter???

eller at den er 2 meter lang og 2.20 bred?

Vi har ei seng på 1,20 og ei enkel. Høvelig med 2 senger, men er knapt å sove to på 1,20 så i fremtiden vil vi kjøpe 1,80 til oss og ta vår 1,50 seng til gjesteseng...

jeg ville hatt 180. Fordi det da er greit å dele seng om man ikke er gifte/samboere/kjærester uten at det blir kleint. F. eks søsken. Eller venner/veninner.

Back
Topp