Gjester i dåp

Vi blir 20. Da er det besteforeldre, oldeforeldre, tanter og onkler til lille + 4 faddere. Jeg har så stor familie på min side så der har vi bestemt at kusiner, fettere,onkler og tanter til mor/far ikke inviteres. Det hadde blitt altfor mange.

Vi blir ca 40.. ;) besteforeldre, oldeforeldre, tanter/onkler/søskenbarn til lillegutt, tanta og onkelen av oss fra hver side som vi har best kontakt med + ett tre vennepar :happy: vi blir liksom mange uansett pga jeg har fire søsken med flere barn hver :p

37 blir invitert. Kun nærmeste familie faktisk :p våre foreldre, besteforeldre og søsken m/familier.

Blir ca. 21 stk :) Dette er barnets oldeforeldre, besteforeldre, tanter, onkler og faddere :)

er oppe i 70! besteforeldre, oldeforeldre, tanter onkler, søskenbarn på både biologisk side og så blir fosterfamilien som jeg vokste opp med invitert, så det blir en stor samling :)

Vi blir nok rundt 40 og da er det bare nærmeste familie (våre foreldre og søsken med fam) + faddere. Sånn blir det når det er doble sett med besteforeldre og alle søsknene våre har egne familier.

Vi blir 23stk:-)

16. Faddere m/følge og besteforeldre samt en oldemor, og to onkler av gutten med følge.

Kun helt nærmeste familien som kommer til å ha mye kontant med barnet, vi blir tilsammen 24 :)

Altfor mange, vi blir 48 :o
Samboeren min har 5 søsken og 4 av de har to barn hver, da blir fort tallet høyt!

Back
Topp