Gjesp

MiaDenPia

Elsker forumet
Hver kveld det siste når mini blir lagt begynner han veldig kjapt å grine... og det ender ofte med att jeg må legge meg sammen med ham, ta ham opp i vår seng og ligge der man ham til han sovner eller nesten sovner , så er d å flytte ham over i sin seng , prosessen kan ta opptil 2
30 minutter,

Legger seg mellom kl 20 og 21 og våkner 7

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Sover lur på 1 t mellom 10 og 12 og mellom 13 og 15 også har han en lur på en halvtime mel 1730 og 1830

Mannen lurer på om det kunne hjelpe å kutte ut den siste luren, jeg lurer på om den er for kort

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Jeg hadde hørt på mannen først. Prøv å kutte ut den siste lurer halv 6. Legg han heller tidligere. Vår baby var ganske lik for noen måneder siden. Vi kuttet ut den siste lurer i 5 tiden og la han 19 istedet for 20. Nå går det kjempefint og vi kan ofte legge han halv 7 å. Det er fint med tanke på når han blir litt eldre og skal legge seg. Da er rutine passe så han slipper å tilvennes noe nytt. Han sover hele natta frem til 7/8 tiden
 
Ja kan Være verd et forsøk hvertfall, og idag spiste han første måltid rundt åtte så da blir vel siste måltid rundt halv 7, så da kan han jo bare legges etterpå

Hvor lenge sover din av gangen?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
er enig med hun andre her:) lillemor sover siste gang i 15 tiden.. å hun legges halv 7. sover til 7 halv 8 neste morgen. med litt mat innimellom der.:) ville kuttet den siste luren.. da får dere jo også mer voksenkveld:)
 
Da forsøker vi:) 2 lurer den ene a 1t. Den andre av 1t og 30 min, (ca 14-1530) kveldsen spiste han kl seks ca og kvart på sju tigga han om å få legge seg og foreløpig sover han

Sent from my Nexus 7 using BV Forum mobile app
 
Hos oss kan leggingen ta 40
Min istedet for 5-10 minutter med nattasang og nattakos hvis jeg bommer på leggetiden. Selv bare 15 min gir dette utslaget. Nå sover min mye og har gjort det helt siden fødsel. Sover alt fra 1,5 t -3 t på dagtid hvorav 3 timer er mer skjeldent. Så kanskje han er klar for å legge seg tidligere?!? Det et jo mye som skjer med de små nå... Aktivitetsnivået er jo høyt! Ikke rart pm kroppen trenger hvile litt tidligere da:) Her legger hun seg 17.30 og da er hun stuptrøtt! Har prøvd å legge inn en ekstra hvil men da klarer jeg til nød en gang i blandt å strekke det ril 18-18.15. Normalt sett sover hun til 04.30
Før mat og så videre til alt fra 06.30-08. Nå har vi imidlertid sluttet med nattpuppen så da har hun vært klar for dagen mye tidligere.
Håper det går seg til når hun får noen flere dager på å venne seg til det;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Nå har vi forsøkt i 3 dager med å legge ham kl sju ,, den første gangen måtte jeg inn til ham etter en halvtime, men de andre to gangene gikk det strålende akkurat den biten, men .. De to siste nettene har han våknet i 2 3 tiden... og holdt det gående en times tid Før han sovnet igjen ... og idag våkna han kl fem og var lys våken og babla og sto i... i går sov han til 8 ....

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Men leggingen går lettere så håper det går seg til... når han våkner om natta tar jeg ham ofte over i vår seng... kansje jeg bør prøve sutten først?

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
 
Back
Topp