Gjesp!

snuppesnellamamman

mamma med mange interesser :)
Nå går jeg til køys! Vet jo aldri hvordan natta blir:P jada, klokka er bare halv ti, men det er seint nok for meg ^^

flere som legger seg tidlig? Føler jeg har igjen for det på morgenen ;)

Legger meg alltid halv 10 dersom frøkena mi er i søvn da:p trenger den søvnen jeg kan få, for hun er en del våken på natta:p

Er "seint" oppe i dag;) pleier å legge meg seinest hslv ti:) måtte bare se litt på valget. Men nå er jeg trygg på utfallet så da kryper jeg også ned i senga;)

Jente Mars 2009
Gutt Mars 2011
Gutt 6. August 2013

Jeg prøver alltid å komme meg i seng til kl 22, men synes at deg ofte sklir ut ;) Hadde nok vært lurt å klare det, for det er veldig opp og ned hvor mye søvn det blir på natta her i huset i alle fall...

Storebror 23.02.11
Lillesøster 31.07.13

Her ammer hun veldig på kvelden så kommer oss aldri tidlig til sengs :) Men vi ligger og koser oss i halvsøvna frem til ti om morgenen så går bra!

Venter ei lita jente den 27. August

Bra jeg ikke er alene :P her har det vært knapt med søvn i natt, så glad jeg la meg tidlig, så fikk jeg ihvertfall hvilt litt ;)

Jeg prøver å få nok søvn. Men ofte har vi snuppa i stua på kvelden før vi legger oss. Men visst jeg da vil legge meg til klø 22 for eks. Klan det hende at baby sovêr enda. Vil ik vekke henne for å gå i senga heller.

Her ammer hun veldig på kvelden så kommer oss aldri tidlig til sengs :) Men vi ligger og koser oss i halvsøvna frem til ti om morgenen så går bra!

Venter ei lita jente den 27. August
Som å lese om oss.:) Vi har det akkurat sånn..

Back
Topp