Gjensidige eller IF?

ORIGINAL: Lissyjane

Jeg har bare positive erfaringer med IF. Og de har rimelige forsikringspakker[:)]

har gjensidige... If ringte å prøvde å få oss til å bytte, men han sa det som det var; kunne ikkje slå den dealen vi hadde fått av gjensidige... :)

for å si det sånn: Da vi gikk fra IF og over til Gjensidige gikk vi den 20 000 kr i årssum.... For samme forsikringene.

Vi bytta fra IF til Gjensidige. Og da inkluderte vi 3 forsikringer til og betalte fremdeles 6000 kr i året mindre enn når vi betalte til IF. Så. Jeg er veldig fornøyd med Gjensidige jeg [:D]

Ville valgt Gjensidige. IF har ikke full konsesjon for personforsikringer og klarer aldri å gi like god dekning. 

Jeg sparte 12.000 på å velge Gjensidige fremfor If! [:)]

ORIGINAL: Ihne

Bor ikke du i Skien?
Hør med Holla og Lunde sparebank[:)]

Vi har flytta mye av forsikringene dit.
Sambo sparte 20 000(!) i året på å bytte fra Gjensidige til Holla og lunde på firmaet.
Jeg trodde ikke mine egne øyer når jeg så det, for det er bare sånt jeg hører om, men aldri opplevd! Og ja, det dekker det samme.[:)]

Jeg nei?

Bor i Buskerud jeg[:)]

ORIGINAL: EricaJenta

Bor ikke du i Skien?
Hør med Holla og Lunde sparebank[:)]

Vi har flytta mye av forsikringene dit.
Sambo sparte 20 000(!) i året på å bytte fra Gjensidige til Holla og lunde på firmaet.
Jeg trodde ikke mine egne øyer når jeg så det, for det er bare sånt jeg hører om, men aldri opplevd! Og ja, det dekker det samme.[:)]

Jeg nei?

Bor i Buskerud jeg[:)]

Mener jeg har lest at du var fra Skien under avatar bildet ditt, men mulig jeg surrer[8D][:D]

Ja jeg kommer fra skien[:)], men bor i Lier[:)]

Back
Topp