Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: EricaJentaDu ber om tilbud fra flere selskap og tar det dere kommer best ut i.
Noen som har positive og negative erfaringer med de?? (eller andre forsikringsselskaper)
Vet ikke helt hvem vi skal velge å ha de fleste forsikringene i [:)]
ORIGINAL: Merri24
Vi sparte 4000 i året på å bytte fra IF til Gjensidige.. Men hvem vet, kanskje IF kan gi oss bedre tilbud nå? Det er jo bare å ta en ringerunde og presse dem litt:)
ORIGINAL: Ljiljana
Dere som sier dere har fått bedre tilbud hos IF. Ringer dere da opp igjen til nåværende selskap og forteller hva IF har klart, og hører om de klarer bedre????? De lønner seg ofte.. Så ringer du igjen til IF og forteller at du har fått bedre enn de igjen, og ber de gå mer ned..
ORIGINAL: Linnen83
Jeg har litt dårlig erfaringer med if, de prøvde å få meg som kunde for noen månder siden.
Ga meg ett tilbud som var helt passe bra, men dårligere enn mitt forsikringselskap.
Ba han sende over papirene så skulle jeg se på saken, første jeg preisiserte er at jeg må ha sjafør under 25 år. Men dette hadde han ikke fått med, han satt verdien på huset mitt ned med 700000, satt ned km på bilen. pluss økte egenandelen til 15000.Sa da til han at dette er ikke aktuelt.
Men han ga seg ikke i fem dager ringte han meg hverdag seks til ti ganger på en dag. Jeg ble egentlig ganske redd og når jeg truet med ameldelse så ga han seg.
Så etter dette ble jeg veldig skeptisk til if, men vist du står mellom disse to så har jeg hørt at gjensidige er bra.
Jeg har jernbane personale forsikring, de er veldig bra og billige,men ikke sikker på om alle kan bli kunde der da?[8|]
ORIGINAL: turboquattro
if var en av de dyreste jeg har hatt forsikring hos. gjensidige litt billigere. men storebrand å codan er enda billigere.
ORIGINAL: nussnøff
ORIGINAL: Linnen83
Jeg har litt dårlig erfaringer med if, de prøvde å få meg som kunde for noen månder siden.
Ga meg ett tilbud som var helt passe bra, men dårligere enn mitt forsikringselskap.
Ba han sende over papirene så skulle jeg se på saken, første jeg preisiserte er at jeg må ha sjafør under 25 år. Men dette hadde han ikke fått med, han satt verdien på huset mitt ned med 700000, satt ned km på bilen. pluss økte egenandelen til 15000.Sa da til han at dette er ikke aktuelt.
Men han ga seg ikke i fem dager ringte han meg hverdag seks til ti ganger på en dag. Jeg ble egentlig ganske redd og når jeg truet med ameldelse så ga han seg.
Så etter dette ble jeg veldig skeptisk til if, men vist du står mellom disse to så har jeg hørt at gjensidige er bra.
Jeg har jernbane personale forsikring, de er veldig bra og billige,men ikke sikker på om alle kan bli kunde der da?[8|]
der er vi kunde også...... vi har spart sinnsykt mye penger på å være der, men tror nok ikke det er for alle (hvis de ikke har endret på det de siste årene)