Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eg bur i Bergen og har i overkant mykje guttetøy, uansett om vi får gutt eller ikkje sjølv denne gongen.Blæh, typisk! men nå er jo ideen lansert, så kanskje både vi og flere andre finner noen her inne som man kan bytte med om nødvendig
Funnet noen herlige bruksskatter da jenter?
Det er jo supertFant en nesten ny Stokke Sleepi til halv pris. Fornøyd med den!
Sniker fra april jeg har hentet både vugge og sprinkelseng gratis på finn, kjøpt billig en del klær, stokke newborn sete og vippehuske, og arvet masse klærFunnet noen herlige bruksskatter da jenter?
Så herlig trenger sprinkelseng selv når bedside er for liten. Da blir det finn.no her ogsåSniker fra april jeg har hentet både vugge og sprinkelseng gratis på finn, kjøpt billig en del klær, stokke newborn sete og vippehuske, og arvet masse klær
Jeg klarte ikke å finne den ny noe sted, men som du sier så ser alle de som ligger ute slik ut.Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
Funnet noen herlige bruksskatter da jenter?
Vi har arvet masse klær, badebalje, vippestol,
babygym, bilstolpose og newborn-sete til tripp-trapp-stol.
Har kjøpt en Stokke sleepi mini med utvidelsessett på finn.no, og skal kjøpe tripp-trapp-stol der også! Det ligger sinnsykt mye sånt ute til under halv pris, jeg tenker det er helt unødvendig å kjøpe det nytt. Vi skal også arve/kjøpe en bedside-crib fra noen venner.
Vogn og bilstol kjøper vi mest sannsynlig nytt og forhåpentligvis kan vi bruke det til flere barn etterhvert
Ikke fått med meg denne posten jeg. Ikke hatt selv, men sett flere ligge ute som ser sånn ut. Vet ei venninne klagde litt over at trekket ble løst etterhvert.Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
Jeg så etter tripptrapp på finn i går, var bare to veldig gamle her i området. Ellers masse av utstyr til tripptrapp. Syns egentlig det er latterlig høy pris på nye tripptrapp