Gjenbrukstråden!

Blæh, typisk! :arghh: men nå er jo ideen lansert, så kanskje både vi og flere andre finner noen her inne som man kan bytte med om nødvendig :)
Eg bur i Bergen og har i overkant mykje guttetøy, uansett om vi får gutt eller ikkje sjølv denne gongen.
 
Her har vi det meste etter storebror og arver av et vennepar som har jente.
Også har jeg kjøpt en klespakke av ei venninne som inneholdt litt klær, tepper, sengetøy og større yttertøy. Masse for 250kr :happy:
Tror vi må kjøpe ny sprinkelseng når bedside blir for liten, men stresser ikke med det enda.
 
Det er min førstefødte. Jeg har så å si kjøpt alt brukt. En vogn, voksipose har jeg kjøpt helt nytt og en del klær. Men heldig som vi er arver vi og får kjøpt flotte klær billig brukt. Synes det er fint å slippe å kjøpe alt nytt fordi synes det er unødvendig å bruke mye penger på ting du ikke trenger. Ikke er jeg opptatt av det heller om det er brukt eller nytt men nøye på hvem jeg kjøper av
 
Jeg bare elsker å kjøpe brukt!
Føler meg såååååå sparsommelig og fornuftig, samtidig så sitter jeg som en unge på julaften når vi skal pakke opp posene med tøy som har blitt handlet. :happy:
 
Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
 

Vedlegg

  • D8416882-C9CD-4876-908C-9D3D02513CAA.jpeg
    D8416882-C9CD-4876-908C-9D3D02513CAA.jpeg
    24,1 KB · Visninger: 39
Sniker fra april jeg har hentet både vugge og sprinkelseng gratis på finn, kjøpt billig en del klær, stokke newborn sete og vippehuske, og arvet masse klær
Så herlig :happy: trenger sprinkelseng selv når bedside er for liten. Da blir det finn.no her også ;)
 
Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
Jeg klarte ikke å finne den ny noe sted, men som du sier så ser alle de som ligger ute slik ut.
Må ærlig si at det ikke er min smak og jeg synes at den så skikkelig ekkel ut.
 
Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!

Usj, nei den så ikke noe fristende ut å bruke!
 
Funnet noen herlige bruksskatter da jenter?

Vi har arvet masse klær, badebalje, vippestol,
babygym, bilstolpose og newborn-sete til tripp-trapp-stol.

Har kjøpt en Stokke sleepi mini med utvidelsessett på finn.no, og skal kjøpe tripp-trapp-stol der også! Det ligger sinnsykt mye sånt ute til under halv pris, jeg tenker det er helt unødvendig å kjøpe det nytt. Vi skal også arve/kjøpe en bedside-crib fra noen venner.

Vogn og bilstol kjøper vi mest sannsynlig nytt og forhåpentligvis kan vi bruke det til flere barn etterhvert :)
 
Vi har arvet masse klær, badebalje, vippestol,
babygym, bilstolpose og newborn-sete til tripp-trapp-stol.

Har kjøpt en Stokke sleepi mini med utvidelsessett på finn.no, og skal kjøpe tripp-trapp-stol der også! Det ligger sinnsykt mye sånt ute til under halv pris, jeg tenker det er helt unødvendig å kjøpe det nytt. Vi skal også arve/kjøpe en bedside-crib fra noen venner.

Vogn og bilstol kjøper vi mest sannsynlig nytt og forhåpentligvis kan vi bruke det til flere barn etterhvert :)

Jeg så etter tripptrapp på finn i går, var bare to veldig gamle her i området. Ellers masse av utstyr til tripptrapp. Syns egentlig det er latterlig høy pris på nye tripptrapp :sour:
 
Fikk ingen respons på mitt «klageutbrudd» på Stokke Vugge på «utstyr for mor og barn», kanskje ingen tør å si noe der, haha.. men helt altså, skal denne vugga se så fillete ut brukt? Har sett flere til salgs brukt, og alle ser sånn ut!
Ikke fått med meg denne posten jeg. Ikke hatt selv, men sett flere ligge ute som ser sånn ut. Vet ei venninne klagde litt over at trekket ble løst etterhvert.
 
Jeg så etter tripptrapp på finn i går, var bare to veldig gamle her i området. Ellers masse av utstyr til tripptrapp. Syns egentlig det er latterlig høy pris på nye tripptrapp :sour:

Det er sikkert mest i de store byene, ja.. Her har jeg sett flere til salgs som var nye i 2016 og så videre.. Jeg er enig i at tripp trapp er dyrt (derfor jeg vil kjøpe brukt), men samtidig holder de seg jo for evig! Så prisen per bruk bli nok lav selv om man kjøper ny :)
 
Back
Topp