Gjemme seg?

BambinoLukas

Gift med forumet
Har deres begynt å gjemme seg når de skal bommelomme? Lukas har bommelommet to ganger i dag og begge gangene satt han seg under kjøkkenbordet. Hi hi, så søt da.... [:D] (Når de gjemmer seg og blir helt stille skjønner du at det er "levering" på gang) [:D]

[:D][:D][:D][:D]
Hehehehehehehehe
Herlig så søt han er da.

Nei har stopper hun bare opp der hun står/er [:)] Merker lukta at hun har levert [:'(][8D]

ORIGINAL: Thea´n Mom

[:D][:D][:D][:D]
Hehehehehehehehe
Herlig så søt han er da.

Nei har stopper hun bare opp der hun står/er [:)] Merker lukta at hun har levert [:'(][8D]

Hihi.. Kian og[:D]

Hehe...kåre gjør det uanz hva han holder på med, spiser vi middag så begynner han gjerne å trykker å spiser igjen etterpå[:D]

Snakk om å være hemningsløse a! [:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: susidusi

Hehe...kåre gjør det uanz hva han holder på med, spiser vi middag så begynner han gjerne å trykker å spiser igjen etterpå[:D]

sånn er Helene og - og hun er ikke akkurat diskrè heller.
Ingen tvil i verden om hva hun holder på med liksom.

Men jeg lurer på om hun har begynt å si fra av og til. Her om dagen så satt hun og gjentok seg selv: ba - ba- ba. Samtidig som hun tok seg til bleia, og så plutselig begynte hun å trykke. Angret litt da ¨på at jeg ikke prøvde å sette henne på potta. Men vi satt og spiste, så jeg gadd ikke stresse med det.

ORIGINAL: Trista

ORIGINAL: susidusi

sånn er Helene og - og hun er ikke akkurat diskrè heller.
Ingen tvil i verden om hva hun holder på med liksom.

Men jeg lurer på om hun har begynt å si fra av og til. Her om dagen så satt hun og gjentok seg selv: ba - ba- ba. Samtidig som hun tok seg til bleia, og så plutselig begynte hun å trykke. Angret litt da ¨på at jeg ikke prøvde å sette henne på potta. Men vi satt og spiste, så jeg gadd ikke stresse med det.

Oi så spennende at hun gir besjed.....håper kåre begynner med det snart[;)]

Back
Topp