L
Leilo
Guest
Jeg trenger litt råd angående gjeld. Jeg har noen saker som jeg bare ikke klarer å få betalt ned. Jeg har hatt mye mer gjeld, men solgte i fjor leiligheten min og gevinsten jeg satt igjen med har gått til å betale ned gjeld. Nå har jeg enda fire store saker på 20-30000 hver som jeg ikke klarer å få nedbetalt. Jeg venter tvillinger og har ingen penger til overs når faste utgifter som husleie, strøm, mat og bil er betalt. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal gjøre, og dette går veldig utover psyken. Jeg gråter pga. dette hver eneste dag.
Vet ikke hvem jeg skal kontakte for å få hjelp, og om det i det hele tatt er noen som kan/er villig til å hjelpe. Er det noen som har noen som helst gode råd å komme med? Jeg bor allerede i det billigste som er å få tak i her i byen som er større enn hybel på 20kvm, har en bil som egentlig burde vært skrapet for lenge siden fordi jeg rett og slett ikke har penger til å kjøpe ny, bruker minimalt av penger på mat og gjør alt jeg kan for å få lave strømregninger. Har ingenting av verdi å selge heller.
Setter pris på alle tips og råd.
Vet ikke hvem jeg skal kontakte for å få hjelp, og om det i det hele tatt er noen som kan/er villig til å hjelpe. Er det noen som har noen som helst gode råd å komme med? Jeg bor allerede i det billigste som er å få tak i her i byen som er større enn hybel på 20kvm, har en bil som egentlig burde vært skrapet for lenge siden fordi jeg rett og slett ikke har penger til å kjøpe ny, bruker minimalt av penger på mat og gjør alt jeg kan for å få lave strømregninger. Har ingenting av verdi å selge heller.
Setter pris på alle tips og råd.