Gjeesp...

nøttelitenitreet

Fjompenisse
Tilgangsansvarlig
VIP
August 2018
Sommerfuglene
Mornings, godtfolk!

Barnehagen bygges ut, og derfor graves det ned strømkabler rundt vår tomt. (vi bor liksom midt mellom bhg og strømboksen, på en måte)
Han her graveren er veldig effektiv, og begynner nøyaktig klokka sju hver morgen.
Da blir jo selvfølgelig både ungene og jeg vekket, men mens jeg klarer å sovne igjen er de klare for å stå opp. :confused:
Var dum nok til å se i speilet når jeg hadde fått tvunget liket ut av senga, og det var ikke noe pent syn!
For å si det sånn, jeg antar at det opprinnelig var et menneske med søvnmangel som satte i gang hele historien om vampyrer. :p :D

Men, men, det varer vel ikke så lenge, og han er snill nok til å grave opp en hekk for oss når han først er i gang. :)

Hvordan var deres morgen?
* på mobil *

Hahaha! Herlig :)
Her startet også morgenen 07.00 jeg og mini ruslet på badet (unngikk speilet) og jeg tok en dysj mens hun lekte på matta si. Så prøvde jeg kjolene i skapet, må jo finne noe til bryllupet om to uker... Nå har vi lekt litt til i stuen, lillegull har fått mat og nå har hun jammenmeg sovnet! På tide å få lest litt til siste eksamen...

Så glad det ikke er meg som blir vekket sånn:-) Dani er fortsatt hjemme fra bhg og jeg skal til legen i dag, så mannen måtte være hjemme fra jobb. Han sto opp med begge ungene, så jeg våknet nå:-) Herlig :-)

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Her var det morgen halv åtta , så her har vi spist og lekt og stelt oss, å nå sovnet han i vognen, nydelig vær ute , 21 gr nå:) og soooool:)

Her var det morgen halv åtta , så her har vi spist og lekt og stelt oss, å nå sovnet han i vognen, nydelig vær ute , 21 gr nå:) og soooool:)
Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har sol!
Her bøtter det ned, bokstavelig talt. I går regna det så fælt at det hørtes ut som huset skulle falle sammen.:confused:

* på mobil *

Vi starta dagen litt før ni vi :P lille lå i senga og pludra en stund så jeg fikk fiksa meg og satt frem søpla da jeg plutselig kom på at det er torsdag og tømmedag i dag!
Nå spiser vesla frokost nr 2, når hun er ferdig med det skal jeg slå opp solteltet til lille og flytte babygymmen dit for å så spise frokost på verandaen :) 24 grader her nå :)

Kjenner jeg er litt misunnelig på dere som har sol!
Her bøtter det ned, bokstavelig talt. I går regna det så fælt at det hørtes ut som huset skulle falle sammen.:confused:

* på mobil *
Her også:-(

Sendt fra telefonen min! <3Appen<3

Så deilig dere har det! Her våknet gull kl. 06.15, noe som er bra til p være han:-) vi gikk inn på badet og fikk stelt han +at min mann dullet med han før han dro på jobb. Etter at gullet er stelt går vi ned i stua og han leker litt på babygymmen mens jeg spiser ol. Deretter bysser jeg han og vi sover en dubb på sofaen. Han spiser gjerne litt også sovner han igjen . Sånn er morgene hos oss:-)

Her var mellomste hjemme om morgenen, mens storebror og pappaen reiste tidlig. Var fantastisk fint vær i dag, så vi spiste frokost og lekte litt på lekeplassen før vi gikk i bhg. Etter det har jeg og mini bare trillet tur og kost oss i fineværet.. nå er det middag som står på programmet, også later jeg som jeg ikke ser at Hiroshima har vært innom :)

Back
Topp