Gjeeeeesp.......

Snickers

Gift med forumet
Ja, her sitter jeg!! Hihi! Mini kom halv seks....hjelpes----erre muuuli`?? Ser ut til å være en start på en meget dårlig vane---hehe! Han har vært oppe tiiiiidlig tre morgener på rad nå....usj......jaja----får se på det positive ved det, heller----jeg får mer tid med han! ;-)

Når våkner deres små håpefulle?????

Må våkner ca05.45, men eg prøver vertfall å drøen med å ta ho opp før klokka seks.
før våkna ho konsekvendt 05.00 og var lys våken!
så det er fremgang vertfall :)

Våkner mellom 6 og 8. I dag ti på halv åtte. :)

Våkner mellom 6 og 8. I dag ti på halv åtte. :)

Da fikk du et kvarter mer enn meg i dag, da, klypa!!!! Hehe!

T har egentlig kunnet sove til 7 og vel så det.....så nå er jeg bare frustrert----hehe----urk....:-P

V sover til ca halv 8, men det varierer vel alt mellom 6 og halv 9!! 
I går til ti på 9, ny rekord - såååå deilig, i dag var den halv 8.. så skal vel ikke klage egentlig, MEN vi har fortsatt en som våkner på nettene, var inne hos han 6 ganger i natt med krem (eksem) 

V sover til ca halv 8, men det varierer vel alt mellom 6 og halv 9!! 
I går til ti på 9, ny rekord - såååå deilig, i dag var den halv 8.. så skal vel ikke klage egentlig, MEN vi har fortsatt en som våkner på nettene, var inne hos han 6 ganger i natt med krem (eksem) 

snuppa har hatt en periode der hun skal stå opp kl 6 men da sovner hun igjen for sin første dupp kl 10.30 så det har jo vært deilig for oss begge.. hun sover da 3 timer :D

Men i dag så våknet hun 05.15.. jeg tenkte bare.. no way.. jeg var ute på lørdag så ganske sløv og søvn å ta igjen.. hehe.. så jeg la hun i sengen igjen etter å ha skiftet bleie og gidde hun litt melk på flaska og hun sov til 9 :D hihihi.. sleipe mamman :D 

Snickers skrev:
Ja, her sitter jeg!! Hihi! Mini kom halv seks....hjelpes----erre muuuli`?? Ser ut til å være en start på en meget dårlig vane---hehe! Han har vært oppe tiiiiidlig tre morgener på rad nå....usj......jaja----får se på det positive ved det, heller----jeg får mer tid med han! ;-)

Når våkner deres små håpefulle?????

føøøler med deg :P her er det heelt likt de siste 4 dagene ;P stått opp enten før 6 om morran, eller litt over 6.. kjempe ! jippi ;)

ja rekker og bli ganske våken til klokka sju da. hehe.. nå er det jo sommer soon også, da blir vell døgnrytmen litt snudd ! :))

Vel, jeg er tydeligvis bortskjemt på dette området, så jeg skal ikke si så mye, siden han kan sove til både kl 10:00 og 11:00 (og noen ganger må han vekkes til og med). Han legger seg litt før kl 20:00. Nå skal han begynne i bhg. 1. august, så da må vi justere det etterhvert. Menneh, i dag våknet han kl 07:00. Det er tidlig det.

CrazyBeautiful skrev:
Vel, jeg er tydeligvis bortskjemt på dette området, så jeg skal ikke si så mye, siden han kan sove til både kl 10:00 og 11:00 (og noen ganger må han vekkes til og med). Han legger seg litt før kl 20:00. Nå skal han begynne i bhg. 1. august, så da må vi justere det etterhvert. Menneh, i dag våknet han kl 07:00. Det er tidlig det.

fytti rakkern... for ett sove dyr :D heldige Crazy

Her har han pleid å våken 7-7.30 men siste 5-6 dagene har han våknet 5.30-6... Gruuuuelig tidelig og jeg liker det ikke! hehe Håper det snur! (han er litt forkjølet nå så satser på det går over når han er frisk! =D )

her pleier han våkne kl 7, en sjeldent gang tidligere...men ofte han kan sove lengere...;)
men han sover 2 ganger til dagene enda (1-2 timer, pluss han legger seg kl 19, så jeg skal ikke klage at han våkner kl 7 om morran;)

Her våkner me mellom 5.30 til 7. Men som oftest er klokken 6 ca. Og sove til 8? Eller 9? Det har aldri skjedd emoticon

Her er det mellom 5.45 og max til kl 7.00... Men hadde han sovet på natta så hadde jo det vært helt greit!! Men det e tussig å starte dagen så tile når en ikke søv hele natta... :-( Men får håpe det snur snart! Vartfall til jeg skal begynne på jobb igjen...

Pjuh!!! I dag var klokka 06.39.......en bedring----om ikke annet! Når klokka er halv 6 er det jo natt fortsatt, jo.......

*bank i bordet* den siste tiden har han begynt å sove til 7-halv 8 igjen. Før det var det seinest halv 7 =/ :P Merker stor forskjell på 6 og 7 altså, enig der Snickers. Deilig om de sover til litt over 7 syns eg, men gjerne lenger

othilie har vært som en vekkeklokke hele tiden :P haha.. har ikke hatt alarm på mobilen på leeeeeeeeeeeeenge.. hu våkner presis 7!! var et par netter nå fo litt siden hu våkna tidligere men da la jeg hu inn til oss og da sovna hu igjen.. 

di to siste dagene har vi forsovet oss da!! den var ny.. da har jeg måttet vekke henne halv 8 og kvart på 8! etter at jeg har dusja og ordna meg.. skal rekke å levere henne i bhg.. og jeg begynner 9... 

bestiller en unge som sover lenge imårra for da har jeg fri!!! :D

*bank i bordet*

Back
Topp