Gjøre når man har fri?

mamma_mia_93

Glad i forumet
Januarskatter 2015
Ja... hva gjør man når man har fri? Jeg går snart fra vettet, hatt fri siden igår, og skal ikke på jobb før mandag. :p Jeg skal ihvertfall spise frokost på en cafe om 30 minutter. Har allerede sittet i sentrum i 40 minutter for å vente på at ting skal åpne... :p Småen er på langtur med barnehagen så han kan jeg ikke gjøre noe med. Får nesten litt panikk! :p

Har ikke vært på jobb siden februar jeg... nå for tiden ligger jeg stort sett på sofaen :p orker ingenting. . Skal begynne igjen på jobb etter ferien, og gleder meg til det. Håper bare at jeg klarer det:)

Jeg har hatt fri siden positiv test. Her går det i husarbeid, møte venner og trene valpen til å oppføre seg :p

Jeg renoverer hus, husarbeid, hage, startet og strikke også er jeg så heldig og har mange som er hjemme med barn

❤️gutt 6 april 2013❤️
❤️termin 29 januar 2015❤️

Nå har jeg fri frem til mini starter i bhg, når enn det blir :P
Nå veksler jeg mellom å underholde 2-åringen og å få gjort ting hjemme. Mannen dro akkurat på jobb, kommer hjem på søndag, så det blir vel mest underholdning i helgen :P

Fra vi flytter så blir det nok mer å finne seg til rette i huset, fikse på ting og litt sånn.. I tillegg til en begynnende planlegging av bryllup :P

❤ Jente januar 2012 ❤
❤ Magetroll januar 2015 ❤

Termin 03.01.15

Sendt via BV-appen

Første fridag på lenge der jeg ikke har logget strak på sofaen..:-P i dag har jeg shinet leiligheten og lagd to kaker! ;) snart er det bowling med en søster og hennes små! Travelt med fri! ;-)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app

Huset er vasket og jeg er den personen som klarer å sitte stille på sofaen :p Huset er pusset opp... men fjellet var jo ett fint tips! Bortsett fra at ingen andre har fri så da går jeg her for meg selv :p Liker ikke turer alene!

Ble litt shopping, og straks skal jeg og gubben hente noen møbler da vi fornyer alle møblene i stuen! :)

Det gubben bær meg om å gjøre føre han går på jobb, tusler i hagen, koser meg med dyra og ligger/sitter i sofaen på pcen.

Når eg endelig har litt fri så blir det å ta seg av hundene og prøve å få gjordt litt i huset! Og prøve å få slappet litt av! Og prøve å få ladet opp til en ny hard jobbuke!

Termin: 3. jan

❤️min første❤️
Sent from my iPhone using BV Forum

Her går fridagene til å sove. Er så trøtt om dagen og etter 4-5 dager på jobb går den ene fridagen i uka til å sove. Dersom jeg har energi til det så blir det å rydde/vaske og hente mini tidligere i barnehagen :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg tok ferie i går! Den skal brukes til å slappe av, ordne litt småting, dra på café og glede seg til samboer skal ha ferie. Da blir det ordentlig ferie :-) sommerferiens 7 uker nytes fra ende til annen, jobben starter fort nok allikevel :-P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp