Gjøre klar barneseng

lolol

Glad i forumet
Novemberlykke 2015
Julegavene 2019
Når legger dere på laken, sengetrekk osv? Har så lyst, men føler det er altfor tidlig mtp støv osv.

No veit jo vi når han mest sannsynleg kjem, men tenkjer sånn ei veke før. Er jo stas å få alt på plass og glede seg <3

Har ikke satt sammen senga engang:P madrassen står i innpakningen sin. Dyna skal jeg vaske nå når jeg henter den i bhg, siden guttungen bytter til pose nå. Så får den på dynetrekk for beskyttelse. Senga kommer nok ikke opp enda:)

Du kan legge et laken over så støves det ikke til :) har satt opp for en stund sida :)

Ikke funnet frem seng og krybbe eller sengetøy. Gjør det i starten av perm tenker jeg

Jeg venter nok et par uker iallfall. Begynte å vaske klær/sengetøy ol i går, mannen skal begynne å skru opp vugge/ stellebord ol i neste uke. Vil jo holde alt mest mulig rent til lille kommer ut:)

I løpet av en uke eller to tenker jeg :) mangler sengekant enda :/

Vi venter til vi får sengen :P men blir nok gjort ganske raskt etter det

Soverommet har ny tapet, så det skal luftes noen uker før vi tar opp senga. Tenker jeg tar det helga før permisjonen starter.

Har vaska opp madrass, dyne, sengekant og sengehimmel (hadde alt fra storesøsknene) senga er skrudd opp, og alt uten sengesett er på plass. Tenker jeg tar det enda nærmere termin, eller når vi kommer hjem fra sykehuset. Tar jo 5 min. :)

Har ikke skrudd sammen senga enda :P Og mangler fortsatt dyne i sprinkelseng-størrelse, så må få skaffet oss det også først. Te helga kanskje.....! :)

Har ikke skrudd sammen senga enda :P Og mangler fortsatt dyne i sprinkelseng-størrelse, så må få skaffet oss det også først. Te helga kanskje.....! :)

Senga er ikke helt ferdig enda, mangler dyne. Tenkte å kjøpe en egen dyne til sengen. Kan jeg spørre om hvilken dyne-str skal du kjøpe? Vi har en veldig liten en som vi fikk av svigermor, som jeg egentlig tenkte å kun bruke i vuggen. Men hun mener jeg skal bruke den samme i sprinkelsenga, da stor dyne kan være farlig...? Tenker at den dyna jeg evt skal ha i senga fortsatt er en babydyne, så skjønte ikke helt den...

Har vogndyne/vuggedyne i sprinkelsenga i starten før sprinkelseng str, nettopp med tanke på tyngde på dyna. De skal jo ikke ha for store dyner disse små! Har egen dyne i seng og egen til vogna til når vi går vekk fra vognposen

Senga er ikke helt ferdig enda, mangler dyne. Tenkte å kjøpe en egen dyne til sengen. Kan jeg spørre om hvilken dyne-str skal du kjøpe? Vi har en veldig liten en som vi fikk av svigermor, som jeg egentlig tenkte å kun bruke i vuggen. Men hun mener jeg skal bruke den samme i sprinkelsenga, da stor dyne kan være farlig...? Tenker at den dyna jeg evt skal ha i senga fortsatt er en babydyne, så skjønte ikke helt den...

Jeg har 60x80 i vugga, også mener jeg den til sprinkelsenga er 70x100! Hadde det samme sist, og det gikk helt fint :)

Jeg har 60x80 i vugga, også mener jeg den til sprinkelsenga er 70x100! Hadde det samme sist, og det gikk helt fint :)

Ok,Da går jeg for det samme :) syns en 60x80 i den svære sprinkelsengen var litt for liten altså, men ble jo litt usikker da når hun sa at en større dyne kan være farlig.

Back
Topp