Gjør du/har du gjort noe spesielt

BabyGrogu

Elsker forumet
for å bli gravid? Altså tabletter, tempe, osv? Jeg tar folat(såklart), og så tar jeg dong quai og drikker ryllik-te. De to siste er for å stimulere fertiliteten frem til el. Og så har jeg lært at pauaskall skal stimulere fertiliteten,så jeg har de rundt meg hele tiden og i smykke. Skal insemineres når jeg har el, så jeg begynner å teste i morra :D

Jeg tar vitaminer, og baby klister :) ellers har jeg ikke gjort noe :)

♡ ønsker en liten ♡

Jeg tar høy dose med folat etter anbefaling av jordmor og lege.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg tar vitaminer, og baby klister :) ellers har jeg ikke gjort noe :)

♡ ønsker en liten ♡

Baby klister ? Hva er det ? :p

Baby klister ? Hva er det ? :p

Det er noe som skal gjøre forholdene i livmoren bedre :) om du søker på det så kommer det opp masse :)

♡ ønsker en liten ♡

Det er noe som skal gjøre forholdene i livmoren bedre :) om du søker på det så kommer det opp masse :)

♡ ønsker en liten ♡

Ja måtte google det og vips så har jeg bestilt det og! Håper det hjelper meg til å holde på spiren neste gang jeg blir gravid:))

Ja måtte google det og vips så har jeg bestilt det og! Håper det hjelper meg til å holde på spiren neste gang jeg blir gravid:))

Spennende:) jeg må kjøpe flere nå, for skal jo taes til ukr 12 mener jeg å huske :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Tar folat og mutivitaminer :) så har jeg vært å kjøpt meg salvie te :) tenkte også å kjøpe greapfrukt juice :)

Prøver på nr 2 <3

<3 26.07.12 <3

Spennende:) jeg må kjøpe flere nå, for skal jo taes til ukr 12 mener jeg å huske :)

♡august 2010♡
♡juli 2013♡
♡april/mai 2015♡

Ja er bare å helle på nå daaa :)

Jeg fikk ett tips om å drikke slimoppløsende hostesaft uka før el, og der satt spiren med en gang. Har slitt før med å få barn, så synest de er rart att den satt etter to forsøk denne gangen! :-)

Sent from my D6503 using BV Forum mobile app

Tempet denne gangen. Anbefales. Ellers så tar jeg folat og tran nå som vi går inn i r-måned.

Testet for eggløsning og tar folat :)

Back
Topp