Gjør dere i kveld?

MarcusMamma

Forumet er livet
Ligger på sofan og kjemper mot søvnen :P
Eldstemann la seg for 30 min siden og minsten for en time siden, mannen er i brullupsfest hos kusinen (er så dårlig form så orket ikke skaffe barnevakt for å sitte på en dårlig stol hele kvelden)
Ser en elendig film på tv og har spist alt for mye snop :P

Jeg vasker sengetøy og rydder litt. Skal ha visning her på mandag, så da prøver jeg å gjøre litt nå som formen er god. Innimellom får jeg med meg litt av en film som går på TV2 Bliss. :)

Har fått ryddet ut av enda tre esker etter flytting :D
Så nå har vi endelig alle filmene på plass i skap på stua ;) Nå er det sofaen og godis resten av kvelden :)

Sofa og film, mens mannen masserer de hovne leggene mine. Har fire skåler med forskjellig godteri, men ble brått mett :o

Jeg vasker sengetøy og rydder litt. Skal ha visning her på mandag, så da prøver jeg å gjøre litt nå som formen er god. Innimellom får jeg med meg litt av en film som går på TV2 Bliss. :)
Lykke til med visning :)

Uff. . I hele dag har jeg sittet med familie ved sengen til min fantastiske bestefar <3 han fikk beskjed om at han hadde leverkreft for 3 uker siden og alt har gått fort.. Han gikk ikke bort idag, men skjer nok i natt! Utrolig vanskelig å gå igjennom en så tung prosess med dårlig samvittighet for lille baby.. prøver å ikke rase sammen samtidig som jeg må lette litt på trykket innimellom :/ en mann forsvinner og en ny kommer.. Håper gutten min har det bedre enn meg! Og mannen kommer heldigvis hjem imorgen! ulempen med offshore arbeidere. .

Uff. . I hele dag har jeg sittet med familie ved sengen til min fantastiske bestefar <3 han fikk beskjed om at han hadde leverkreft for 3 uker siden og alt har gått fort.. Han gikk ikke bort idag, men skjer nok i natt! Utrolig vanskelig å gå igjennom en så tung prosess med dårlig samvittighet for lille baby.. prøver å ikke rase sammen samtidig som jeg må lette litt på trykket innimellom :/ en mann forsvinner og en ny kommer.. Håper gutten min har det bedre enn meg! Og mannen kommer heldigvis hjem imorgen! ulempen med offshore arbeidere. .
Huff så trist :(
Er veldig tungt når man er gravid også, min farfar døde for noen mnd siden, føler jeg ikke tørr sørge skikkelig pga jeg er redd for lille....
God klem fra meg <3

Så leit å høre :( dødsfall er aldri lett, og ofte kan det hjelpe å bare slippe gråten løs. Men så har vi disse små inni oss som gjør at vi holder det tilbake for vi ønsker ikke å stresse de. Det er tøft :/ sender deg mange tanker.

Å nei så trist :( Ta vare på hverandre.

Nei ikke så ille som ødem, men har slitt med noe hevelser en stund nå. I dag var jeg så dum at jeg var på bytur uten støttestrømper, og da blir det enda litt verre. Men mannen stiller opp med krem og varme hender :)

Fått mann og barn hjem i kveld etter en litt slitsom uke med samboer som ble prolapsopr i går. Lillegutt har vært hos besteforeldrene sine mens jeg har fulgt opp samboeren min på sykehuset. I dag tok jeg med meg nyopr mann hjem og en litt pjusk liten gutt Med feber og tenner på gang kom hjem fra besteforeldrene så det er godt at mor er sykepleier og at det er noen uker til termin enda;).

Fått mann og barn hjem i kveld etter en litt slitsom uke med samboer som ble prolapsopr i går. Lillegutt har vært hos besteforeldrene sine mens jeg har fulgt opp samboeren min på sykehuset. I dag tok jeg med meg nyopr mann hjem og en litt pjusk liten gutt Med feber og tenner på gang kom hjem fra besteforeldrene så det er godt at mor er sykepleier og at det er noen uker til termin enda;).
Da håper jeg mannen leges raskt så han kan stelle litt hjemme :P

Tusen hjertelig takk! Gleder oss til å bli kvitt to-roms'en slik at vi kan flytte til det nye huset vårt. :D
Det skjønner jeg :) håper dere får solgt raskt og til en bra pris :)

Det skjønner jeg :) håper dere får solgt raskt og til en bra pris :)
Det håper vi også på. Det er jo veldig spennende. Uansett får vi bare gjøre det fint og flott her slik at det ser attraktivt ut for flest mulig, og så får megleren gjøre jobben sin. :)

Back
Topp