Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Akkurat som om jeg skulle sagt det selv!Nei, jeg gjør det som er best for oss. Hva andre gjør, bryr jeg meg lite om.
Da tenker jeg litt høyt også. Har allerede svart i tråden, men tenker nå på det du skriver ift om ting er lov. Selv om en ting er lov pr dags dato så kan det forandre seg. Og når det gjelder noen ting er det positivt at man ikke bare respekterer det. Dette gjelder ting som feks omskjæring av jenter, oppdragervold ol som før var lov men som nå er forbudt. Vi i 2015 ser på det å slå barn som forferdelig, de gjorde ikke det for 40 år siden. Bare en tankeJeg føler at her på BV blir man sett ned på, om man ikke gjør det som alle gjør.
F.eks omskjæring, hull i ørene etc...
Dette er faktisk tillatt, og jeg syntes man skal respektere at vi har forskjellige bakgrunner...
Bare tenker høyt![]()
Er det feil med omskjæring og hull i ørene? Selv om dette ikke er vanlig i Norge er det normalen i store deler av verdenen, og det går bra med dem. Syntes det er så teit at vi ikke bare kan godta at alle ikke gjør ting slik som vi gjør det, og at det er kun vi som gjør alt slik det bør gjøres. Nå har ikke datra mi hull i ørene enda, men jeg hadde ikke følt at det var feil om hun hadde det.Gjør sikkert mange feil, men de rammer meg selv og ikke barna mine![]()
Jeg syns det. Jeg må gjerne stikke hull i min egen hud fordi jeg syns det er pent, men jeg gjør ikke det på mitt barn som ikke vet hva dette betyr.Er det feil med omskjæring og hull i ørene? Selv om dette ikke er vanlig i Norge er det normalen i store deler av verdenen, og det går bra med dem. Syntes det er så teit at vi ikke bare kan godta at alle ikke gjør ting slik som vi gjør det, og at det er kun vi som gjør alt slik det bør gjøres. Nå har ikke datra mi hull i ørene enda, men jeg hadde ikke følt at det var feil om hun hadde det.