Snøjenta Forumet er livet 30 Aug 2009 #1 Noen som har brukt det? Vi skal male soverommet nå og vurderer gjøco siden det er en del billigere enn lady.... noen som har erfaringer å dele?
Noen som har brukt det? Vi skal male soverommet nå og vurderer gjøco siden det er en del billigere enn lady.... noen som har erfaringer å dele?
S sif Elsker forumet 30 Aug 2009 #3 har kun brukt beis til ute og det er veldig bra. de sier det ikke er noe forskjell
Nullenusken Forumet er livet 30 Aug 2009 #4 Jeg har brukt det... Bruker det på ting som ikke må holde masse slitasje osv.... Fungerer helt fint det :)
Jeg har brukt det... Bruker det på ting som ikke må holde masse slitasje osv.... Fungerer helt fint det :)
Snøjenta Forumet er livet 31 Aug 2009 #5 ORIGINAL: Nullenusken Jeg har brukt det... Bruker det på ting som ikke må holde masse slitasje osv.... Fungerer helt fint det :) ikke det beste alternativet til å male spisebordet med da, med andre ord? [:)]
ORIGINAL: Nullenusken Jeg har brukt det... Bruker det på ting som ikke må holde masse slitasje osv.... Fungerer helt fint det :) ikke det beste alternativet til å male spisebordet med da, med andre ord? [:)]
C CamillaN Glad i forumet 31 Aug 2009 #6 Det siste året har jeg kun brukt Gjøco sin maling - og jeg er kjempe fornøyd! Har malt på tapet, panel og plater :)
Det siste året har jeg kun brukt Gjøco sin maling - og jeg er kjempe fornøyd! Har malt på tapet, panel og plater :)
snuppa80 Forumet er livet 31 Aug 2009 #8 Aldri likt den jeg... Vet ikke helt hvorfor, men jeg synes nok at Lady er bedre å male med...
S Sanderogeliasmamma Betatt av forumet 31 Aug 2009 #9 Vi har brukt gjøco sin heftgrunn. Den var helt SUPER !! Vi brukte den på panelen, og den dekket kjempebra ! [:)]
Vi har brukt gjøco sin heftgrunn. Den var helt SUPER !! Vi brukte den på panelen, og den dekket kjempebra ! [:)]