Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
For min siste gutt var 4,5, kom på styrt og laget store skader på meg. Jeg vil tross det gjerne føde, så vi har inngått an avtale om at jeg får føde inntil en viss vekt....
Venter ei tulle 4. Juli 2013
De har forklart at størrelsen har vist ikke like mye å si som hastigheten..... Men vi kan jo strengt talt ikke gjøre noe med noen av tingene. Jeg ønsker virkelig ikke KS, og det tar de virkelig hensyn til! Håper de tar hensyn til dine ønsker også! Jeg er innforstått med at det er en risiko- men det er det alltid!Aha, takk for svar
Min forrige fødsel var rask og selv om frøkna "bare" var 3660 endte jeg opp med 3a ruptur, så jeg frykter jo verre saker når denne karen på minst 4100 kommer til verden i mest sannsynlig større fart. Skal prate med sykehuset om KS for tror jeg er mest komfortabel med det i denne situasjonen, men tviler på de innvilger... Får se hvilken vekt de estimerer
De har forklart at størrelsen har vist ikke like mye å si som hastigheten..... Men vi kan jo strengt talt ikke gjøre noe med noen av tingene. Jeg ønsker virkelig ikke KS, og det tar de virkelig hensyn til! Håper de tar hensyn til dine ønsker også! Jeg er innforstått med at det er en risiko- men det er det alltid!
Venter ei tulle 4. Juli 2013