Lykke til på vekstkontrollen idag!
du får oppdatere når du kommer tilbake!
du får oppdatere når du kommer tilbake!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk!
Jenta i magen er 3310 i dag og vurderes til å være 4000 ved termin. De vr litt frem og tilbake så jeg skal tilbake til kontroll om 10 dager. Men går jeg i fødsel før så får jeg føde!!!! Så nå krysser jeg fingre og tær for at hun dukker opp innen den tid
Venter ei tulle 4. Juli 2013
De anser det ikke forsvarlig å la meg føde vanlig om babyen er mer enn 4200. Med et estimat på 4000 er det i grense land derfor ville det være helt supert om hun bestemte seg for å komme før
Takk!!! Jeg fortsetter å knaske jeg vet su og gjør ALT jeg kan for å lure mannen med på litt senge vals, men det er neimen ikke lett neiHåpe håpe!! Ikke rart du knasker bringebærbladkapsler som godteri!!
Jeg heier på deg!
Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Min forrige ble aldri estimert. Så det var en overraskelse at han var så stor til terminDin forrige lå over gjennomsnittet, ble du da satt igang før termin, evt hvor lenhe før og hvor stor var h*n ved fødsel?
Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥
Tusen takk!
Jenta i magen er 3310 i dag og vurderes til å være 4000 ved termin. De vr litt frem og tilbake så jeg skal tilbake til kontroll om 10 dager. Men går jeg i fødsel før så får jeg føde!!!! Så nå krysser jeg fingre og tær for at hun dukker opp innen den tid