Gizom! :-)

~lykkelig med barn~

Elsker forumet
Juli13-jentene
Lykke til på vekstkontrollen idag! :-)
du får oppdatere når du kommer tilbake! :-)

Tusen takk!

Jenta i magen er 3310 i dag og vurderes til å være 4000 ved termin. De vr litt frem og tilbake så jeg skal tilbake til kontroll om 10 dager. Men går jeg i fødsel før så får jeg føde!!!! Så nå krysser jeg fingre og tær for at hun dukker opp innen den tid;)

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Tusen takk!

Jenta i magen er 3310 i dag og vurderes til å være 4000 ved termin. De vr litt frem og tilbake så jeg skal tilbake til kontroll om 10 dager. Men går jeg i fødsel før så får jeg føde!!!! Så nå krysser jeg fingre og tær for at hun dukker opp innen den tid;)

Så bra da :) Da blir hun jo/ er jo en stor og fin jente. Hva er grunnen til at de er usikker på KS enda om jeg kan spørre? :)

De anser det ikke forsvarlig å la meg føde vanlig om babyen er mer enn 4200. Med et estimat på 4000 er det i grense land;) derfor ville det være helt supert om hun bestemte seg for å komme før ;)

De anser det ikke forsvarlig å la meg føde vanlig om babyen er mer enn 4200. Med et estimat på 4000 er det i grense land;) derfor ville det være helt supert om hun bestemte seg for å komme før ;)

Åjaaaaa. :) Da er jeg med. :)

Da krysser vin fingre og tør for at jenta melder sin ankomst i løpet av de neste 10 dagene :)

Håpe håpe!! Ikke rart du knasker bringebærbladkapsler som godteri!! :p

Jeg heier på deg!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli

Så bra :) Håper hun kommer litt før da så du dår føde :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Krysser fingrene for fødsel de nærmeste dagene da:) og godt du får oppfølging :)

Venter en gutt 1. Juli 2013!

Håpe håpe!! Ikke rart du knasker bringebærbladkapsler som godteri!! :p

Jeg heier på deg!

Gutt 13.06.06
Gutt 16.09.08
Termin 5. Juli
Takk!!! Jeg fortsetter å knaske jeg vet su og gjør ALT jeg kan for å lure mannen med på litt senge vals, men det er neimen ikke lett nei;)

Så bra:) håper du føder før tiden:)

termin 21.07.2013

Håper hun bestemmer seg for å komme før :)

Termin 17. juli :)

Din forrige lå over gjennomsnittet, ble du da satt igang før termin, evt hvor lenhe før og hvor stor var h*n ved fødsel?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
♥ Venter en tulle 10 juli ♥

Din forrige lå over gjennomsnittet, ble du da satt igang før termin, evt hvor lenhe før og hvor stor var h*n ved fødsel?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011
Min forrige ble aldri estimert. Så det var en overraskelse at han var så stor til termin;)

Ååå. Men han kom til termin?

Gutt 10 Juli 2007
Jente 16 Nov 2008
Jente 14 Des 2011

Ja;)

Det hørtes jo bra ut! :)

Håper håper for deg. Flott at det ser ut som at du kan få føde. Knask bringebær kapsler og ta deg noen gode turer :)

♡♥ Termin 15 Juli 2013 ♥♡

Tusen takk!

Har ikke full kontroll på førhistorien din, men hvorfor mener de det ikke er forsvarlig å la deg føde om hun er over 4200? Lurer litt for jeg skal på vekstestimering på tirsdag pga stor baby...

Back
Topp