Gizmonie

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Sendte pm Til it så nå er signaturen din fikset:) håååper det er greit:)

Jepp, saken min lå til behandling hos it fra før.Fint at det blir purret på, helt ærlig har tenkt på å slette profilen min faktisk, syns  denne lange signaturen og det rundt den har drept mye av gleden ved å være her. Helt ærlig

Gizmonie skrev:
Jepp, saken min lå til behandling hos it fra før.Fint at det blir purret på, helt ærlig har tenkt på å slette profilen min faktisk, syns  denne lange signaturen og det rundt den har drept mye av gleden ved å være her. Helt ærlig

ja er veldig kjedelig for deg, er jo ikkje din feil. Håper at du holder deg her inne og ikke sletter deg :) vet at du har prøvd å fått det fikset, så gjorde det kun for å være grei :)

Lucas09 skrev:

Gizmonie skrev:

ja er veldig kjedelig for deg, er jo ikkje din feil. Håper at du holder deg her inne og ikke sletter deg :) vet at du har prøvd å fått det fikset, så gjorde det kun for å være grei :)

Ja og det  setter jeg pris på altså
Det skjedde etter en oppdatering eller forandring her på BV og ser flere som sliter med det samme, trolig ikke så aktive de lenger....

No ser jeg at signaturen din er blitt fikset! HURRA!

Så snilt av deg Lucas09.
godt at det er ordnet nå

så fint at det er ordnet 

Back
Topp