GIRA!!

Var det med spiren du venter nå? Fant dere ut av det?

Skal finne bilde...

er med spiren vi venter nå ja! nei jeg er veldig avslappa til det hele... eller... hvis øya mine ser rett. så kan det se ut som det er to på ul bilde... men hun fant " bare" en hjertelyd.

jeg skal vente i ett par uker til før jeg drar til legen på nytt å sier jeg vil bli henvist til poliklinikken som er i Trondheim. for å få snakka med ei jordmor der. for der jeg var skal jeg uansett ikke føde!

jeg har en litt rugglete historikk med mine svangerskap og fødsler. så jeg vil få tett oppfølging på både ul og legekontroller.

Jeg fikk god oppfølging sist, men ikke denne gangen... AH dette er noe dritt

Ja skal prøve å prate med han neste gang... Må etterhvert få bedre kontroller uansett, hvis ikke må jeg kjøpe "how to give birth home alone for dummies" og blåse i hele helsevesnet

Æsj så dritt :( Kan hende personen som utførte ultralyden målte feil? Håper du får time hos den andre gynekologen fort sånn at du slipper å gå og bekymre deg :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja skal prøve å prate med han neste gang... Må etterhvert få bedre kontroller uansett, hvis ikke må jeg kjøpe "how to give birth home alone for dummies" og blåse i hele helsevesnet

å jeg prøver å gjemme smilet mitt :smiley-angelic006 men... how to give birth home alone for dummies... DEN VAR bittelitt... morsom....

Jeg håper det! Utstyret var i hvertfall ikke særlig bra kan man si... Dog jeg er vant til at gynekologen jeg har gått til har veldig bra utstyr da... Dette var 1990 vs. 2013 føler jeg....

Enkli trenger jeg ikke boka, jeg er fødselsvideo/bok junkie... Lurer bare på hva man skal bruke for å stenge av navlestrengen...
Har dårlig erfaring med jordmødre som ikke hører på meg og tar seg til rette... tilsynelatende for å klø meg i halsen... via hutitutta.... au... never again!!!

Jeg håper det! Utstyret var i hvertfall ikke særlig bra kan man si... Dog jeg er vant til at gynekologen jeg har gått til har veldig bra utstyr da... Dette var 1990 vs. 2013 føler jeg....

Enkli trenger jeg ikke boka, jeg er fødselsvideo/bok junkie... Lurer bare på hva man skal bruke for å stenge av navlestrengen...
Har dårlig erfaring med jordmødre som ikke hører på meg og tar seg til rette... tilsynelatende for å klø meg i halsen... via hutitutta.... au... never again!!!

*SNORK* jeg... åååh. jeg er så teit...siterer deg litt " utstyret var i hvertfall ikke særlig bra kan man si.. men han du er vant til har bra ustyr.."
. thæhæhæ.. okei jeg veit ikke alle synes det er morsomt.. men jeg LO høyt på kontoret her nå..

klør deg i halsen derifra ja...:eek: jeg kjenner jeg kniper litt av tanken...

jeg håper du får bedre oppfølging denne gangen!!!

Hvis hun har dårlig utstyr, så kan det jo rett og slett komme av det. Krysser fingrene for at det går bra på neste ul og at du får der du vil.

Pirke pirke :P Bra utstyr betyr mye det! :)

Jeg håper det Hage!!

Legen min går utifra den første blødningen min, og tror termin er 17 mai.
Jeg går utifra den siste, og tror terminen er 3. juni.
Gynekologen i dag mente terminen var 21. juni

Dette var det vi så... Mulig hun som satt nærmere så bedre, men hun glemte å ta bilde, og dette var bokstavlig talt alt... Sambo tok bilde med telefonen min. Dette var et bra bilde i forhold til det vi så. Hun pekte på hjerteslag, men jeg kunne ikke se det... Håper jeg får en henvisning hos legen i morgen for å dra til min gynekolog...
Jeg fikk ny time hos denne legen om 2 uker, men vil helst ikke tilbake dit, så får jeg henvisning i morgen avlyser jeg med hun her

1378623_10151759268131630_84719524_n.jpg

ooooj. ja d var dårlig kvalitet!!!

la ut bilde mitt på bilde mappa. ( ultralyd bilder )

ja jeg håper du får en henvisning til din faste gynekolog. så du får en ordentlig ultralyd :) <3

om det er armer eller ben tilstede f.eks er klin umulig å se på det dårlige utstyret hennes, strengt tatt bør hun ikke annet enn å bekrefte at folk faktisk er gravide!

Har funnet ut at det tar meg så godt som nøyaktig 2 timer hjemmefra og til gynekologen "min", det er jo ikke sååå gæli... Og så skal vi prøve å time det så vi sambo kan plukke meg opp og jeg kan sitte på med han hjem fra jobb,! da tar det en time hjem.

HÅPER jeeg får time der, og ganske raskt! Vet at ei fikk beskjed om at ventetiden der var 4 uker, selv med henvisning.. men jeg har aldri måtte vente så lenge der før

Fastlegen min ringte meg opp på morgenen i dag, tilfeldigvis i løpet av den lille tiden telefonen lå til lading på soverommet mens jeg var på kjøkkenet og ga barna frokost.
Så jeg ringte opp igjen, fikk spørsmål om jeg ikke hadde fått beskjed om at det er mellom 8 og 9 de ringer, og det hadde jeg ikke. SÅ, nå ringer de opp igjen på torsdag, før det hadde de ikke mulighet........ Til en telefon på 3 minutter kun for å gi en henvisning, det går visst ikke før torsdag.... jadda!

Så satt nå her hjemme og undret meg litt, og endte med å ringe gynekologen "min" selv, og fikk time allerede på torsdag!! Og siden jeg har vært der i år, februar pga celleprøve, skulle jeg få det for "henvisning pris" :) *lettet*

Gleder meg veldig til å endelig få litt svar, for uansett hva han har å si, vet jeg i hvertfall at han har bra utstyr og han kan jobben sin! Jeg stoler på han...

Så godt p høre at du fikk ny time :-)
Gleder meg til å høre hva han sier å ikke minst om du får bedre ultralyd:-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Ultralyden blir bra, det tviler jeg ikke på, har vært på flere ultralyder hos han når sønnen min var i magen :) Håper bare det kommer litt mystigere beskjeder denne gangen!! Samt en termin som passer

Så bra du fikk time der da! Ul bildet ditt ser likt ut som mitt når jeg var i uke 8 (størrelsen), så du kan ikke være så mye kortere på vei enn du tror :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp