GIRA!!

Rugekasse

Glad i forumet
Sommerfuglene <3
Siden jeg ikke vet hvor langt jeg er på vei, kan variere med en uke mindre og 3 uker mer, var jeg hos legen sist mandag og ba om henvisning. Og den ble sendt, alt vel. Trodde jeg. Sniktok et bilde av henvisningen før hun sendte den.... Liker å vite alt :smiley-ashamed005

MEN, så er det. På fredag så jeg på bildet, og oppdaget av legen (som er ny for meg, flyttet nylig hit) hadde satt opp adressen jeg hadde da jeg var 9 år!! Så gynekologen kom jo til å sende papirer helt feil sted!

Lette opp nummeret, og skulle ringe, men det var stengt den dagen. Har ringt et par ganger til denne uka, men bomma på telefontiden!

I dag ringte jeg endelig til rett tid, og har time der allerede mandag morgen!!! :smiley-bounce022 fikk brått litt sommerfugler i magen her!! :))

Har au i magen også, men regner med at det er ligament og tøying... Passer til å være rundt 8 uker slik jeg tror og går utifra :)

Så bra du oppdaga det da. Det tror jeg ikke jeg hadde tenkt på å sjekke en gang. Ikke lenge til mandag, blir spennende!

Ja det var flaks!! Hadde ikke turnuslegen surra så mye frem og tilbake osv hadde jeg jo ikke hatt tid til å ta bilde i det heletatt :P

Gjorde det mens hun hadde ryggen til haha :P

:D Gleder meg til oppdatering! har sååå lyst på en ultralyd før OUL.

Det blir veldig koselig å se! :)

Nå er det mandag!!! WÆÆÆÆ!!!

Ikke mange timene igjen! Bør egentlig sove men finner ikke helt roen i kroppen :P Gruer meg, gleder meg, er nervøs, lettet dagen endelig er her osv :D

Wish me luck! :)

Lykke til

Sent from my iPhone using BV Forum

Lykke til i dag Rugekasse! :D Gleder meg til å høre hvordan det har gått :) :)

Når har du time i dag? :)

Æsj. Dette var ikke positivt.

Utstyret var elendig så vi så ikke detaljert akkurat, men hjertet slo. Så er problemet: Hun målte meg til å være hele 2 uker og 3 dager kortere på vei enn jeg selv har trodd. En uke mindre enn hva jeg får til å være fysisk mulig i det heletatt! Dvs at jeg ble gravid to uker etter vi hadde sex, og at testen ble positiv før jeg var 3 uker på vei. Meget usansynlig.
Så enten trodde hun den bare hadde vokst i rykk og napp, eller at den har sluttet å vokse og er på vei til å dø. Selv om den ser normal ut nå.

Fabelaktig... Har ikke noe ok bilde heller...

Så jeg ringte til legen min etterpå, og etter 25 minutters telefontid, fikk jeg beskjed om at de skal ringe meg opp i morgen. Jeg vil ha henvisning til gynekologen jeg har pleid å gå til. Selv om det tar meg mange timer og kroner med offentlig transport (har flyttet)... Han har bra utstyr, han er flink i jobben sin, og jeg "kjenner" han, så får vi se når jeg evt får komme dit!

Ellers fikk vi ny time til de vi var hos i dag, mandag om 2 uker, men jeg vil helst ikke tilbake dit

æsj så kjedelig. jeg hadde det likt med deg på min ul... jeg ble satt 4 uker tilbake i tid... å det er for meg helt umulig faktisk.( jeg testa da positivt to uker før jeg hadde eggløsning)... så jeg bare... jeg bryr meg ikke om hva du sier. dette apparatet ditt funker ikke som det skal! :P

hvis du føler det beste er å ta det til gynekologen du er vant til så gjør det ! :)
Kan du legge ut bilde av ulbildet ditt? bare for å se om du har " like dårlig" bilder som jeg har...

Back
Topp