Gir snart opp

Kan jo ingenting om detta her, men dytter for deg...
Kanskje du kan spørre på Mars forumet, der er det sikkert noen som vet..

Tror kanskje jeg ville tatt en telefon til ammehjelpen hvis jeg var deg..
De er veldig hyggelige og behjelpelige over tlf, og ofte kan de også komme hjem til deg eller møte deg på nærmeste helsestasjon for en samtale og gode råd/hjelp. :) (Litt avhengig av hvor du bor selvfølgelig)
De har helt sikkert vært borti noe lignende før...:)

Lykke til! Håper det ordner seg for deg!
Og skulle du ikke få orden på det, så er det ingen skam å måtte gå over på MME... Jeg måtte det med mitt første barn, og er forberedt på at jeg kanskje må det denne gangen også... Men det gikk helt fint det også! Litt dyrere bare...:/   ;)

uff.. masse medlidenhet.. jeg vet ikke om jeg orker å prøve om jeg får brystbetennelser denne gangen også.. det er så forferdelig vondt!!!!
og det virker som du prøver alt..pumpe amme massere osv.. har ingen gode råd, bare snakk med ammehjelpen! kaaanskje de kan hjelpe.. jeg bodde på ammehjelpen de første ukene[:)] men var trøbbel all the way til vi gav opp når han var 4-5 mnd..

lykke til! håper du får det til.. men min mening: ikke for en hver pris!! [:)]

uff føler med deg!men har desverre ikkje så mangen råd...
eneste som funker for meg er og ikkje stresse roe helt ned,og få amme i fred....

jeg har ingen råd.. men uff jeg føler virkelig med deg.. hadde ikke brystbetennelse sist, men tørske og jeg holdt på å gi opp. betennelse er sikkert værre og så for tredje gangen da.. uff..

men som noen andre nevner, kanskje Ammehjelpen har noen ideer?

Back
Topp