gir snart opp prøvinga

nemi.marselia

Forumet er livet
prata m gynekologen i dag før fikk svar på prøvan
stoffskifte e normalt men progesteron nivåe va lavt men d va sekkert før at prøvan va tatt t feil tidspunkt
så ska ta di på nytt nu i slutten a uka
å vest di e normale så kan æ ikkje regne m nåkka hjælp før vi har prøvd i 2år
etter 2 år bi d kanskje snakk om sædprøve fra typen å kikkhulsopperasjon på mæ før å se om den siste eggledarn e åpen.

2år!!![:(]
jaja d e nu bærre 1år ijænn då[:(]

Neimen huff da, *trøsteklem*.
Det var da utrolig merkelig at det må gå to år før de tar skikkelige prøver, kan det være ett annet sted du kan gå og høre?
Får du pergo nå, eller er det ikke noe problem med el kanskje?

Håper dere får hjelp eller at spiren sitter av seg selv lenge før det har gått 2 år. [:)]

ORIGINAL: Molsy

Neimen huff da, *trøsteklem*.
Det var da utrolig merkelig at det må gå to år før de tar skikkelige prøver, kan det være ett annet sted du kan gå og høre?
Får du pergo nå, eller er det ikke noe problem med el kanskje?

Håper dere får hjelp eller at spiren sitter av seg selv lenge før det har gått 2 år. [:)]

desverre e detta overlægen på gynokologisk avdeling å d e einaste sjukhuse i heile væsterålen
får ingenting nu, å pergo får æ bærre om neste prøva vil være lav
næsten som at æ håpe på d

Huff så kjipt da, for en dust lege. Mange får jo hjelp lenge før det har gått 2 år.

Men dere har jo klart det før, så det må jo gå igjen. Bare håper det blir kjempesnart! [:)]

Kjempemasse lykke til videre. Tenker på dere.

takk
hadde jo håpe at d kanskje hjalp at æ sa æ hadde bærre en eggledar
tja då har du 20-30% mindre sjanse, men ingen grunn t at vi ska hjælpe før d har gått 2 år fikk æ t svar då

Uff, skjønner du blir motløs. Merkelig opplegg at de ikke kan de prøvene tidligere, når du ønsker det. Er vel dyrt å få gjort sånt privat, f.eks i Tromsø?
Men dere må ikke gi opp i alle fall - plutselig så sitter den uansett[;)] Håper bare dere klarer å legge det litt bort fra tankene av og til, fort gjort å bli deppa når "alt" man tenker på er hvorfor man ikke lykkes. Igjen, lykke til videre!

ORIGINAL: LilleTiger

Uff, skjønner du blir motløs. Merkelig opplegg at de ikke kan de prøvene tidligere, når du ønsker det. Er vel dyrt å få gjort sånt privat, f.eks i Tromsø?
Men dere må ikke gi opp i alle fall - plutselig så sitter den uansett[;)] Håper bare dere klarer å legge det litt bort fra tankene av og til, fort gjort å bli deppa når "alt" man tenker på er hvorfor man ikke lykkes. Igjen, lykke til videre!

ska muligens undresøke korsen d e å jøre d privat i tromsø
han e jo dærifra så kanskje
betale heller masse penga enn å måtte vente ennu 1år på å få vette om nåkka e galt eller får litt hjælp
vi har faktisk klart å latt være å tenke på d fleiremnd i slengen men i d siste har d vært tungt m å vente på svar fra di få prøvan som va tatt (2mnd)

Huff så leit.. skjønner hvordan det er[:(] Prøvde jo kjempe lenge selv
før Mia kom..tok vel...tja tre år kanskje.Det var tøft, særlig når andre hele tiden
maste om at skal ikke dere få flere barn og andre ble gravide rundt oss.[&o]

Vi ga opp,hadde godtatt at vi nok ikke skulle få barn sammen,da kom Mia.

Mange trøsteklemmer

svarte deg på generell,, klemmer[:)]

ORIGINAL: nemi.marselia

ORIGINAL: LilleTiger

ska muligens undresøke korsen d e å jøre d privat i tromsø
han e jo dærifra så kanskje
betale heller masse penga enn å måtte vente ennu 1år på å få vette om nåkka e galt eller får litt hjælp
vi har faktisk klart å latt være å tenke på d fleiremnd i slengen men i d siste har d vært tungt m å vente på svar fra di få prøvan som va tatt (2mnd)

De bryr seg nok lite om hvilken by du kommer ifra, på private klinikker tar de imot alle.

Googlet litt, og fant en fertilitetsklinikk i Tromsø:
Dr. Finn Forsdal
Fertilitetsklinikken
Regionssygehuset i Tromsø
Tlf. 77626000

Vet ikke hvordan det blir når den ligger på sykehuset da. Men det skader jo ikke å høre med ham.

Har ei venninne som gikk på fertilitetsklinikk i Trondheim, hun fikk pergo da de hadde prøvd i ett år. Ble gravid 2 pp etter at hun startet på pergo hvis jeg husker rett.

Kanskje dere til og med kan dra til en klinikk i Trondheim eller Oslo hvis det ikke finnes noe i Tromsø. Hvis dere er villige til å bruke penger på reise og opphold. Er helt sikkert noen som vil gi dere behandling.

takk før goe råd
typen ska kontakte sin gamle fastlæge i tromsø å høre før ho e vældi grei å ha m å jøre
ska kanskje sjekke ut den du fant i tromsø molsy
om ikkje så tar vi en ferietur t kristiansund før d e bærre 2 tima å kjøre t trondheim då. (broren t sambo bor i kr,sund)

Uff, får håpe det klaffer snart!!!! Utrolig slitsom å skulle måtte vente i 2 år før man får noe mer hjelp asså [:'(] Tok det lang tid med Katarina og eller??

ORIGINAL: Julius Umulius

Uff, får håpe det klaffer snart!!!! Utrolig slitsom å skulle måtte vente i 2 år før man får noe mer hjelp asså [:'(] Tok det lang tid med Katarina og eller??

5år men d va bytte a type innimellom dær
hadde æ hatt samme type så hadde æ kanskje fått hjælp tiliar
(altså typen e faren t katarina, d klaffa aldri m min x)

Mange flotte svar her ser jeg..
Sender over en stor klem jeg!
Håper virkelig det klaffer for dere snart. 

ORIGINAL: Bens mamma

signerer[:)]

Never give up, snuppa!!! Legan tok jo feil sist gang!

ORIGINAL: mhh

ORIGINAL: Bens mamma

signerer[:)]

Back
Topp