Gir opp....

*Laila*

Forumet er livet
Nå gir jeg opp....nå har jeg prøvd å få til sånn fin ticker som de fleste har her men jeg får det ikke til[:@]jeg kommer inn på siden og klikker på det jeg skal ha og skriver dato og trykker på create ticker.det går greit,men det som kommer etter det skjønner jeg ikke pippen av...kan noen hjelpe meg?som er flinke til å forklare det forståelig....kan hende det er jeg som er dum da som skjønner ikke bære...[&:]
 
Hei, jeg lagde nettopp en sånn en jeg.

Etter at du har trykket på "create ticker" så må du kopiere det som står, og så legge til på signatur! Den i midten tydligvis (hvis det var lillypie eller noe sånt)

Men jeg fikk ikke til å legge til to jeg da..hehehe..så er ikke så veldig flink!
 
kopiere den inn på "din profil"?!det gjorde jeg akuratt men hvordan får du den inn på der du skriver innlegg?Når jeg kopierte den inn på signaturen på "din profil",så står det bare en n masse ord,ikke bildet,stemmer det eller?Beklager at jeg maser fælt altså...men jeg har bare så lyst på en...
 
jeg fikk det viss til alikevel jeg[;)]Takk for hjelpa[:D]det er bare det at den stemmer ikke helt da,men det ordner seg etter hvert[;)]
 
Hehe, flink du var[;)]
 
Så fin ticker Laila76!!!Drev leeenge med å få til jeg å, men til slutt gikk det[;)]
 
Hehe...[;)]morro å endelig få det til=)Jeg synes tickeren var litt søt jeg....men det er mange fine her inne.Din er oxo fin Sollise=)

Jeg lurer egentlig på en ting til...hvordan får man to tickere nederst på innlegga sine?jeg prøvde å gjøre på samme måte,men da kom det opp en beskjed om at det skulle være max 255 ord?!...kan noen hjelpe meg her og?
 
Back
Topp