Gir opp....

x1x83modell

Elsker forumet
Andre som har problemer med sola denne sommeren????? jeg blir brent hver gang jeg nærmer meg ei strand...[:@] Vet jo at hunden forandrer seg og sånn...bare litt frustrerende! Smører meg inn med solfaktor og alt mulig...men, men er jo ikke sunt uansett!

kom til nord norge så slipper du det problemet, så å si bare hatt regn og drittvær her i sommer....

ORIGINAL: pusi82

kom til nord norge så slipper du det problemet, så å si bare hatt regn og drittvær her i sommer....

signerer denne jeg...

i stede for å klage på at dere er solbrente å har godt vær kan dere jo bare gå inn å sette dere på ett kjølerom... her har vi hatt nesten bare drittvær, så vi blir deprimert av klagingen på godt vær. Vi har jo så å si glemt av hvordan sommeren egentlig skal være...

Blir bare brun, men fytti grisen som jeg svetter!!!! har dere det problemet??? Svetter til og med nede i kjelleren hvor det er svalt og godt!?!... Håper sommeren kommer til dere i nord også ganske så snart! Snart ferie! Jippi!!! [:D][:D]

Ja kanskje en tur til Nord hadde gjort seg![;)] Kjipt med været hos dere da...dere får nok sommer etterhvert! Greit å høre at andre også reagerer annerledes på sola denne sommeren! Vi får gå rundt som noen tomater!!![:D] Svetter ikke så masse jeg...

så ut som vi kanskje får godvær i morgen, det hadde i såfall passa oss supert for vi har planlagt grilling i morgen!

Om det kommer så er det jaggu på tide!

ENDELIG litt sol og varme her!! Kanskje det blir grilling her idag!! HURRA!!!

Vet du, jeg var på stranda i går. Smurte meg med faktor 25. Var der i litt over 4 timer, og smurte meg jevnt hver time. 

Kjente jo at sola tok en del, men tenkte den høye faktoren gjorde susen.  Har ellers aldri hatt spesielle problemer med å bli brent.. 

Da vi dro, kjente jeg at jeg var litt brendt, og da jeg kom hjem, og så meg i speilet..  HERREGUD er det mulig, hummer er bare fornavnet..  Jeg er skikkelig brent, så i dag må jeg nok holde meg inne ja.. 

Jeg var faktisk ikke klar over at det var sånne forandringer når man er gravid..   [:D][:D]  Litt humor og da..

Gratulerer med sola Pusi![:D] Ja ikke akkurat deilig å være brent....begynner å gå over på meg nå. Får ta det rolig resten av sommeren tror jeg!

Åhh.. Vet du, jeg skulle ønske jeg hadde hatt litt problemer med sola denne sommeren.. Bor i Tromsø, ikke en eneste dag har det vært fint nok vær til å sole seg eller ta på seg en kjole og nyte fin været.. Skulle en uke til Oslo å besøke noen veninner for å få litt sol på kroppen,men akkurat den uka regnet det iOslo også.. [:(] Har ikke fått smakt på sola hele sommeren.. Det er nesten deprimerende..

skjønner deg godt henriette_83, heldigvis er det blitt litt finvær her så det kommer vell snart til dere å!
Men vi har vært plaga med den dumme nordavinden.
Spørs bare hvor lenge vi er heldige hehe

Back
Topp