GIR OPP!!

Mamma fikk i posten idag så mulig jeg er så heldig men den dumme postmannen er så treeeg...lurer på om han gir meg brevet om jeg kjører rundt og leter etter han for å få brevet nå?[8|]

Nå er jo hele siden nede!!

Ja, jeg er i Sverige og bruker iPhonen til å sjekke altinn. Klarte ikke å dy meg[:-]

Noen som vet når siden er up and "running" igjen? Nå er den jo HELT nede!!!!!! Blæh
Her er enda en http://www.idg.no/computerworld/article202059.ece

ORIGINAL: Bouncing Buttplug

Nå skal jeg gjøre det samme som jeg gjør med datteren min når hun hauser seg opp for noe...

Nå, jenter, setter vi oss ned, og så puster vi.. . Iiiiiiiinn med munnen, og uuuuuut gjennom nesa.. Vi slapper av, og roer oss ned..

Selvangivelsen forsvinner ikke.. Dere kommer alle til å få sjekke sidene deres.. Pengene dere skal betale/får tilbake forsvinner ikke... Slapp aaaaav...[:)]

Meeeen jeg har ikke lyst! Hehehe... Er så spent, og har allerede ventet så lenge å forventet å få vite det i daaaag!!!!!
[8D][8D] Satser på at den kommer i posten 14.00

Har endelig kommet inn! Og gikk jammen gikk jeg ikke i pluss i år også!! Ikke så masse da, men nok[:D]

ORIGINAL: Rebecca85

Etter 1,5 time kom jeg endelig til innboksen og trykka på den satans selvangivelsen, da henger det seg IGJEN og jeg ble kastet ut[:@] 2 timer har gått for pokker[:@]

DÆVVER  Gidder ikke prøve en gang jeg... [:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Har endelig kommet inn! Og gikk jammen gikk jeg ikke i pluss i år også!! Ikke så masse da, men nok[:D]

Hvor? Siden er jo nede enda [&:]

ORIGINAL: søvnløs og lykkelig

ORIGINAL: Cathrine_86

på altinn??  den står jo som utilgengelig enda?

Jupps, har vært innom jeg [:)] En av de heldige da kanskje, sto utilgjengelig da jeg var innom også, men kom gjennom til slutt [:)]

ORIGINAL: DenicaD

kom plutselig opp:

Altinn er utilgjengelig

Altinn vil være utilgjengelig fra mandag 24. januar klokken 18.00 til tirsdag 25. januar klokken 08.00 på grunn av vedlikehold og utbedringer.

Vi beklager de ulempene nedetiden medfører.

(*fniiis*)

Januar???

Back
Topp