Gir opp

Hurra [:-] hehehe.. nei så kjedelig da!! [8D]

Her er jeg til å holde deg med selskap så lenge da ihvertfall!

Grattis med gutt, nå blir det en rolig og fin permisjon vettu [:D]

hehe nattevakt igjen?

takk er fornøyd med gutt (ville vært fornøyd med jente og)
pøbelen ligg så langt ned å bruker blæra til boksesekk for tiden

ORIGINAL: nemi.marselia

hehe nattevakt igjen?

takk er fornøyd med gutt (ville vært fornøyd med jente og)
pøbelen ligg så langt ned å bruker blæra til boksesekk for tiden

Jepp, siste nå!! [8D] så er det helg og party party!!!

Du har lov å si at det er veldig gøy med gutt syntes jeg [:D] selv om det kanskje er
mest praktisk med jente ifht. arvetøy etc, hehe. Uansett.. kult med gutter sånn
generelt syntes jeg, de er så rolige og ukompliserte!! (min erfaring da [8D])

Det er jo 3. ungen, kanskje de "glir" fortere ned??  haha, eller er det bare inne i mitt
hodet at man blir slappere inni der etter mange unger [8|][:)]

haha ja tror det er slapt oppi dær nå[8D] ungen ligg så langt nede de slet med å få "tak" i han på ul[8D]

ta en fest for meg og i helga da, såpass at jeg kjenner det hit[8D]

haha ja tror det er slapt oppi dær nå[8D] ungen ligg så langt nede de slet med å få "tak" i han på ul[8D]

ta en fest for meg og i helga da, såpass at jeg kjenner det hit[8D]

HAhaha.. så det blir litt slakkere ja [:-] tenkte meg det!!

Skal feste nok for oss begge jeg ja!!! [:D]

Et vennepar av oss og vi, arrangerer 80 tallsparty her i Enebakk. Angra stort på at vi satte igang hele
greia, men nå er alt ordnet seg, og vi er klare for skikkelig party!! [8D] planla dette i september på
Oscarsborg.. da var det såå lenge til [X(]

Har leid inn bandet til broren min, og nå er det 106 stk som har betalt!! Kommer sikkert flere også
Håper dere hører det helt opp til deg assa.. haha, ihvertfall leser om det i en avis [8D]

Gleder meg til outfiten assa.. wooho!

Hva skal du i helgen da..

høres sykt artig ut. ta bilder[:D] iallefall av antrekk

i helgen jeg? sitte i sofaen regner jeg med. alene med ungene så lite valg, ikke at noe annet frister så mye akkurat.[;)]

høres sykt artig ut. ta bilder[:D] iallefall av antrekk

i helgen jeg? sitte i sofaen regner jeg med. alene med ungene så lite valg, ikke at noe annet frister så mye akkurat.[;)]

Ja det blir vel noen bilder regner jeg med [8D] 

Selv om jeg ikke tør ta med meg kameraet mitt, men har da telefon.. hehe. Kommer nok ut noen i løpet
av kvelden da.. [:D] du får følge med på face på lørdagskvelden da vøtt! SKal holde deg oppdatert når jeg
er ute for en røyk [:-]

Så kjedelig å være alene da, hvor er mr niceguy [8D]?

å skal nok følge med på fb ja[:D]

han er reist på havet han, så ingen dulling mer her
godt for han å dra på ferie  ehm.. jobb [8D]

Syntes nesten jeg unner han det jeg assa.. haha, han som er så snill når han er hjemme [8D]

Er vel ikke såå mye mas med jentene dine, er ganske store de nå [:D]

ORIGINAL: Lena Levegg

Syntes nesten jeg unner han det jeg assa.. haha, han som er så snill når han er hjemme [8D]

Er vel ikke såå mye mas med jentene dine, er ganske store de nå [:D]

du skulle ha vært her i dag, eldste kunne jeg gladelig lånt vekk noen timer ja. hun har vært totalt umulig, men det bruker være slik 2-3 dager etter han reiser. og nå siden han har vært ekstra lenge hjemme så blir det litt ekstra ille.

du skulle ha vært her i dag, eldste kunne jeg gladelig lånt vekk noen timer ja. hun har vært totalt umulig, men det bruker være slik 2-3 dager etter han reiser. og nå siden han har vært ekstra lenge hjemme så blir det litt ekstra ille.

Å no dritt det der da... [>:] 
Men da vet du jo hvorfor, selv om det kanskje ikke gjør hverdagen noe lettere.. hehe [:-]

Jeg låner henne jeg, har mange BV barn jeg skal oppdra om dagen [:)]  driver å ser på supernanny på nettene jeg
så jeg bare gleder meg til å gjøre det hun sier..hahaha [8D]

Men du, nå er det Las Vegas på tv 3, så jeg må ta en liten pause!! Høydepunktet mitt på natten /morgenen[:D]

kos deg med tv
skal opp å legge meg å lese så får jeg kanskje en halvtime til på øye før ungene kommer inn å holder orkester[:D]

Back
Topp