Gir opp..

*Musti*

Forumet er livet
..Nav [&:]
Dere husker det tullet som var med småbarnstillegget i juli?
Jeg ringte da Nav og hun kunne ikke se hvorfor jeg ikke hadde fått og fant ut at jeg har krav på det frem til okt da lillemor blir 3 år 14.okt.. Har også full os ut oktober.. Skulle få det etterbetalt i barnetrygden for august,men pengene kom i begynnelsen av august.. Supert det! [:)] Men i dag kom det brev om at de har stoppet småbarnstillegget f.o.m 1.juli p.g.a at jeg ikke oppfyller kravene for det..
Jeg er aleneforsørger og har FULL os ut oktober... Forstå det den som kan..
Brevet var datert 23.juli-10.. Da må jo det ha vært skrevet da jeg ringte den i slutten av juli..

Så lenge du får full os og barnet er under 3år så har du krav på småbarnstillegget. Du får ta deg en sinnatelefon til Nav og høre hva de roter med nå.

ORIGINAL: Tamiria

Så lenge du får full os og barnet er under 3år så har du krav på småbarnstillegget. Du får ta deg en sinnatelefon til Nav og høre hva de roter med nå.

ja,jeg ska gjøre det.. Men syns det er SÅ unødvendig.. De kunne heller brukt ressurser på andre ting..hehe..

ORIGINAL: Lissyjane

N- Nei
A- Avslag
V- Vent

NAV suger dessverre big time

Hillarious!! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: *Musti*

ja,jeg ska gjøre det.. Men syns det er SÅ unødvendig.. De kunne heller brukt ressurser på andre ting..hehe..

Ja, er unødvendig. Skal jo ikke være sånn at man må ringe,kjefte og styre på for å få det man har krav på.

ORIGINAL: *Musti*

Ja, er unødvendig. Skal jo ikke være sånn at man må ringe,kjefte og styre på for å få det man har krav på.

I allefall ikke når jeg fikk opplyst pr tlf i slutten av august at alle vedtakene mine gjelder ut oktober..

Back
Topp