TredjegangsLinn
Betatt av forumet
Veit det var en tråd her med magemål. tenkte bare å se hvordan jeg lå ann i forhold til da jeg svarte på den tråden sist. tror nemlig ikke jeg har vokst noe særlig..
er 35+2 uker i dag, og er bare 94cm rundt på det meste..
synes det er lite, tror jeg da. hehe, husker ikke hva jeg var sist jeg var gravid heller.
skal til jordmora om en uke, tenker å spørre hu.. har jo vært mye syk i det siste, og sønnen min også.
så har jo ikke spist såå mye akkurat, men om jeg har forstått det rett så tar baby'n det den skal ha uansett. å det er bra :)
selvom det går utover energien min [:D]
Hva er deres mage mål, å har dere vokst mye i det siste.. står jo at det er normalt at fosteret legger på seg over 200g i uka
den siste tiden, å dette MÅ da vises på magestørrelsen vår tenker jeg.
er 35+2 uker i dag, og er bare 94cm rundt på det meste..
synes det er lite, tror jeg da. hehe, husker ikke hva jeg var sist jeg var gravid heller.
skal til jordmora om en uke, tenker å spørre hu.. har jo vært mye syk i det siste, og sønnen min også.
så har jo ikke spist såå mye akkurat, men om jeg har forstått det rett så tar baby'n det den skal ha uansett. å det er bra :)
selvom det går utover energien min [:D]
Hva er deres mage mål, å har dere vokst mye i det siste.. står jo at det er normalt at fosteret legger på seg over 200g i uka
den siste tiden, å dette MÅ da vises på magestørrelsen vår tenker jeg.