Gir opp leitinga

TredjegangsLinn

Betatt av forumet
Veit det var en tråd her med magemål. tenkte bare å se hvordan jeg lå ann i forhold til da jeg svarte på den tråden sist. tror nemlig ikke jeg har vokst noe særlig..
er 35+2 uker i dag, og er bare 94cm rundt på det meste..
synes det er lite, tror jeg da. hehe, husker ikke hva jeg var sist jeg var gravid heller.
skal til jordmora om en uke, tenker å spørre hu.. har jo vært mye syk i det siste, og sønnen min også.
så har jo ikke spist såå mye akkurat, men om jeg har forstått det rett så tar baby'n det den skal ha uansett. å det er bra :)
selvom det går utover energien min [:D]

Hva er deres mage mål, å har dere vokst mye i det siste.. står jo at det er normalt at fosteret legger på seg over 200g i uka
den siste tiden, å dette MÅ da vises på magestørrelsen vår tenker jeg.

Har sett etter den tråden selv, men finner den ikke[8D]
Jeg er 35+1 og måler 91 cm på det største! Har liten mage, men den har vokst i det siste[:)]

ORIGINAL: Krils

Har sett etter den tråden selv, men finner den ikke[8D]
Jeg er 35+1 og måler 91 cm på det største! Har liten mage, men den har vokst i det siste[:)]

Hmm, da er jeg kanskje ikke såå liten alikevel da, eller, føler meg lita, men det er sikkert bare fordi jeg ikke føler jeg har vokst noe i det siste.
mener jeg skrev på den tråden at jeg var 96 skjønner du, å da har jeg i såfall krympet.. hehe

Sist jeg målte var jeg 105 cm rundt magen (der det er størst) Husker ikke hvilken uke dette var, men målte faktisk igår og da var jeg 107 cm i uke 35+2 (men nå har jeg alltid hatt mitt lille ekstra på magen da..)

ORIGINAL: Tassen_2

tror ikke jeg kan sammenlignes med..

men jeg er 35 uker på vei.. er 108cm rundt magen.. (med to stk)
mine to er små.. gleder meg til neste ul.. håper de har vokst.. de var bare 1500g i uke 32..

mente dem at de var små når de var 1500g i uke 32?
jeg har bare en i magen, å han var 1260g u uke 30+5...
fikk beskjed på 3d ul at han var liten, men når jeg spurte på føden, og
hos jordmor fikk jeg besjed om at det sikkert endret seg utover svangerskapet..

Back
Topp