Signerer denne!La være å sende han melding og ta kontakt, la han selv ta ansvar for samvær.
Skjønner dt er tøft, klem til deg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Signerer denne!La være å sende han melding og ta kontakt, la han selv ta ansvar for samvær.
Skjønner dt er tøft, klem til deg
Han hadde jo 14 dager fri etter fødselen, å da var det meninga han skulle komme hit å hente henne, ta henne med seg dit, slik at hun gikk hilse på lillesøster. Det endte opp med at jeg måtte kjøre henne dit, være der en stund, å ta henne med hjem. Han tilbød seg ikke engang å kjøre henne hjem litt senere. Har sagt at han kan komme hit når som helst, han kan få ha henne så mye han vil, men det er bare ikke interessant.. Han Ringer ikke for å snakke med henne engang. Sender aldri melding for å høre hvordan hun har det, selv ikke når han vet hun er syk
Tusen takk.. Får vondt av henne selv, er ikke aktuelt at han skal komme og gå som han vil, da er der bedre å bestemme seg for en av delene, enten å være her eller la være..Jeg har dessverre ingen veldig gode råd til deg.. Får helt vondt i hjertet av å lese dette. Datteren din fortjener så mye mer enn dettesender dere masse tanker!
Tusen takk.. Får vondt av henne selv, er ikke aktuelt at han skal komme og gå som han vil, da er der bedre å bestemme seg for en av delene, enten å være her eller la være..
Tusen takk.. Får vondt av henne selv, er ikke aktuelt at han skal komme og gå som han vil, da er der bedre å bestemme seg for en av delene, enten å være her eller la være..
Det er vel litt dumt å spørre henne, ville heller sagt at i helga er det pappaperm og lagt det fram som noe positivt.Hun vil ikke dit.. Jeg spurte henne i sta, om hun ville reise til pappa i helga. Men nei, hun ville være hjemme.. Hva skal man gjøre da? Jeg vil ikke tvinge henne til å reise dit.
Jeg er av den oppfatning at det er bedre å være uten en pappa enn å ha en pappa som skuffer og sårer gang på gang.
Dersom jenta vil dra på besøk dit hadde jeg gjort det. For å besøke lillesøster eller besteforeldre, om ikke pappaen. Ta det etter hennes ønsker. Kanskje hun kan tenke seg å dra på besøk dit med deg, men ikke være der? Ville da snakket med bf om å holde avtale om besøk en gang i mnd.