gir meg

fru gravdal

Elsker forumet
som full ammer med pupp, for jeg har en unge som skriker illsint ved puppen og kaver noe veldig med hodet av og på vorta om dere skjønner. Har holdt på med dette i 3 uker nå og nå begynner jeg å bli lei, dessuten må jeg amme MYE oftere en før( hun har ikke øke døgn i over 14 dager sammenhengende) så nå kommer jeg til å amme med puppen på dagen og hvis hun nekter å spise( kaving) så prøver jeg først å pumpe meg å gir henne det på flaske, og skulle puppen være tom så får jeg heller gi mme.

MEN da er spm,( vet det finnes en annen tråd om dette men jeg fant den ikke igjen) hvordan var det med denne blandinga?

Kan jeg blande ferdig og kjøle det ned å sette den i kjøleskapet og varme den opp igjen hvis det skjer i løpet av samme dag??

Hvis jeg må ha det akkutt hvordan gjør man det med å blande i kaldt vann??(trenger "oppskrift" på dette)

Håper du får det mye bedre nå [:D] Aner ikke om blandingen, så dytter litt for deg [:)]

ORIGINAL: icebaby

Skjønner at det er slitsomt. Ikke noe nederlag å gå over til delamming! Du har gjort det bra hittil! Håper hverdagene blir lettere nå.

Mme bør blandes ferskt til hvert måltid. Det vi gjør er å fylle flaskene med kokt vann og ha stående i kjøleskapet. Når hun er sulten varmer vi den til 40 grader i mikroen (ca. 30 sekunder), og blander pulveret opp i. Ferdigblandet mme bør helst ikke stå lenger enn 2-3 timer. Fare for utvikling av noen farlige melkebakterier jeg ikke husker navnet på.

tusen takk

Back
Topp