Gir meg over!

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Ikke ville lille spire at jeg skal spise frokost, ikke vann, ikke melk, ikke juice, å ikke gulsaft! Spyr jo mer nå enn jeg gjorde i starten... ¨
Nå spyr jeg i allefall 1 gang om dagen, rett etter eller under frokostn....

I dag prøvde jeg noe nytt, først toast te frokost. den gikk rett i dass før jeg fikk tatt siste biten... å i dag drakk jeg vann for å ikke å drikke juice eller melk. men nei da.

i går prøvde jeg å spise utn å drikke men nei da...

Nå lagde jeg m gul saft for noe energi må man da ha... MEN nei da.. Halveis kjente jeg at jeg ble små syk.. å ja da, rett på dass....

Trur ikke minstn liker mat å drikke jeg! Eller så er han bære veldig kresen!

Brus d liker han, men de er jo ikke noe særlig å drikke brus hele tiden....

HUff, nå vurdere jeg sterkt å hente m en potetgull pose for å få opp litt sukker nivået. sånn at jeg får litt energi... er jo helt tom!!!

Dere da jenter? Hvordan er formen?

formen min er overraskende bra om dagen :) heldigvis! :)
men er redd jeg er smittet av sambo og fått omgangssyken så da er det vel på'n igjen med oppkast tenker jeg. :S
og så jeg som skulle begynne å jobbe neste uke!!!! håper virkelig jeg ikke blir dårlig!!!

Vet hvordan du har det![:'(]
Sånn var det til meg i det forrige svangerskapet,..

Litt bedre i dette, så lenge jeg ikke stresser, drikker melk/melkeprodukter, eller bytter bæsjebleie, så går det bra![:)]

Du må bare spise potetgull og kose deg med det!! Noe må du ha i deg!
Og er det det eneste som går ned da, så spis det!
Spis det du har lyst på!

Det var nå rådet jeg fikk[:)]

Ja da var de 3 ganger i dag! nå henter jeg potetgull posen! Verste jeg vet er å spy gul mage syre! [&:]

ORIGINAL: hellelen

Ja da var de 3 ganger i dag! nå henter jeg potetgull posen! Verste jeg vet er å spy gul mage syre! [&:]

på mitt værste spydde jeg 11 ganger om dagen.. nesten bare vann og magesyre.. herlig[:'(] Sykemeldt fra jobb i flere perioder pga kvalmen/spyinga. ¨

Kos deg med potetgull!![:D] (åh, nå fikk jeg lyst på no salt!)

off ikke noe særlig å være så dårlig!
her er egentlig formen grei.
jeg er veldig ømfintlig for lukter.
så vist det er en lukt jeg ikke klarer, hender det at jeg spyr hehe[:D]
orker ikke så mye husarbeid fortiden, og stresser jeg blir jeg ogdå dårlig.
men nå har jeg klart å holde meg unna nesten alt som gjør meg dårlig, og da går d bra[:D]

ORIGINAL: LittleYellowDuck

ORIGINAL: hellelen

på mitt værste spydde jeg 11 ganger om dagen.. nesten bare vann og magesyre.. herlig[:'(] Sykemeldt fra jobb i flere perioder pga kvalmen/spyinga. ¨

Kos deg med potetgull!![:D] (åh, nå fikk jeg lyst på no salt!)

Å elve ganger da! er jo heldig lell jeg da :)
Har alltid tenkt som så at de å kaste opp går jo bra :) Tidligere så var den 1 gang om dagen eller sjeldnere.. Men om det har tenkt å bli mange ganger for dagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre... hehe... 
Kan jo ikke stoppe å spise heller... Å stress da er jeg helt ødelagt lenge etter på!

Jeg er i kjempe form jeg.. Har vært det under hele svangerskapet så langt.. Ikke kvalm bare uggen. Hele forrige svangerskapet spydde jeg som en gris.. [:'(] Gla det ikke er sånn denne gang. Rart svangerskapene er så forsjellige.. [:)]

Her er formen egentlig ganske bra for tiden. Litt småtteri som trøtthet og til tider veldig ubehag på brystvortene. Synes fryktelig synd på deg som ikke får i deg noe særlig. Som andre sier her: KOS DEG MED POTETGULL! Alt som kan hjelpe på energien[:D]

Back
Topp