Mammatil2ogGRAVID
Forelsket i forumet
Ikke ville lille spire at jeg skal spise frokost, ikke vann, ikke melk, ikke juice, å ikke gulsaft! Spyr jo mer nå enn jeg gjorde i starten... ¨
Nå spyr jeg i allefall 1 gang om dagen, rett etter eller under frokostn....
I dag prøvde jeg noe nytt, først toast te frokost. den gikk rett i dass før jeg fikk tatt siste biten... å i dag drakk jeg vann for å ikke å drikke juice eller melk. men nei da.
i går prøvde jeg å spise utn å drikke men nei da...
Nå lagde jeg m gul saft for noe energi må man da ha... MEN nei da.. Halveis kjente jeg at jeg ble små syk.. å ja da, rett på dass....
Trur ikke minstn liker mat å drikke jeg! Eller så er han bære veldig kresen!
Brus d liker han, men de er jo ikke noe særlig å drikke brus hele tiden....
HUff, nå vurdere jeg sterkt å hente m en potetgull pose for å få opp litt sukker nivået. sånn at jeg får litt energi... er jo helt tom!!!
Dere da jenter? Hvordan er formen?
Nå spyr jeg i allefall 1 gang om dagen, rett etter eller under frokostn....
I dag prøvde jeg noe nytt, først toast te frokost. den gikk rett i dass før jeg fikk tatt siste biten... å i dag drakk jeg vann for å ikke å drikke juice eller melk. men nei da.
i går prøvde jeg å spise utn å drikke men nei da...
Nå lagde jeg m gul saft for noe energi må man da ha... MEN nei da.. Halveis kjente jeg at jeg ble små syk.. å ja da, rett på dass....
Trur ikke minstn liker mat å drikke jeg! Eller så er han bære veldig kresen!
Brus d liker han, men de er jo ikke noe særlig å drikke brus hele tiden....
HUff, nå vurdere jeg sterkt å hente m en potetgull pose for å få opp litt sukker nivået. sånn at jeg får litt energi... er jo helt tom!!!
Dere da jenter? Hvordan er formen?