Gir ikke utslag...

Linka

Gift med forumet
Denna soyamelka gir foreløpig ingen utslag på Alexander. Eneste er at avføringen er veldig rennende.
Hmmm....
Klemmer

Da er det nok ingen melkeallergi heldigvis[:)] Men det er jo kjedelig å ikke finne ut hva det er på en annen måte da[8|] Håper dere finner ut av det og at han slutter med hosten sin. Hørtes ikke noe særlig ut. Har dere testet for melkeallergi forresten? Med blodprøve og sånn?

ORIGINAL: skytte76

Da er det nok ingen melkeallergi heldigvis[:)] Men det er jo kjedelig å ikke finne ut hva det er på en annen måte da[8|] Håper dere finner ut av det og at han slutter med hosten sin. Hørtes ikke noe særlig ut. Har dere testet for melkeallergi forresten? Med blodprøve og sånn?

Testet for all allergi da vi var på sykehuset forrige gang. Med blodprøve og all ting, men kom tilbake negativt.
Da er det vel bare reflux igjen å sjekke. Det som legen trodde det var, men røntgen folka ikke var helt enig i.
Klemmer

Kommer det masse mat opp igjen etter måltidene?

ORIGINAL: skytte76

Kommer det masse mat opp igjen etter måltidene?

Nope. Ikke noe. Er så sjelden han gulper og slik var det med nan også. Hendte han gulpet en gang i blandt hvis han spiste mye , men det er snakk om 1 av 10 ganger.
Klemmer

Da skjønner jeg ikke at det skal være reflux heller. Eldste datteren min hadde det og hun kastet opp alt etter hvert måltid. Til slutt ble vi lagt inn på riksen for hun voskte ikke og så ut som en nyfødt da hun var 2 mnd. Da veide hun til slutt 2200 gram! Da fikk hun medisiner for å holde maten nede. Har de noe holdepunkt for hvorfor de tror det kan være reflux da? Synes det hørtes så rart ut bare[8|]

Spurte ikke legen så mye om det siden røntgenlegen mente det ikke var det. Uansett hva det er så håper jeg de finner det ut snart.
Klemmer

hmmm, merkelig det der da... Har det blitt sjekket for RS og astma og sånn? Håper de finner ut snart da.. Hvordan går det med hosten hans nå da?

Æsj, så irriterende at de ikke finner det ut, da[8|][:'(]

Hmm - Nå må de vel snart finne det ut[8|]

ORIGINAL: Hanna C

hmmm, merkelig det der da... Har det blitt sjekket for RS og astma og sånn? Håper de finner ut snart da.. Hvordan går det med hosten hans nå da?

De har testet for så mye at jeg ikke husker lengere. Tok masse blodprøver sist vi var på sykehuset.
Hosten hans er der enda. Må si at vi hadde en grei natt i natt for jeg var bare oppe to eller tre ganger. Husker ikke helt for noen ganger er jeg helt borte. Rart jeg greier å holde flaska hans eller varme den i microen.
Hihi...
Klemmer

God bedringklem til Alexander!

Nå er det jammen meg på tide å bli frisk lille venn![:)] Kanskje det hjelper hvis jeg sender over noen glade tanker og positive energier[;)]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tusen takk vennen.

ORIGINAL: Linka

ORIGINAL: ~Fiorelina~

Tusen takk vennen.

Skulle bare mangle[;)]

Så kjipt at det ikke funker da [&o]
Men håper de finner ut hva det er sånn at han kan bli go igjen.

Sender god bedrings klem.

Thanks folkens.
Klemmer

Så kjedelig! Håper det får en virkning snart!
EN STOR KLEM TIL HAM FRA EIVIND

Back
Topp