Gir du til veldedighet?

Nei, det er så mye som går der det ikke skal, så da lar jeg heller vær. Vi har ikke så god råd vi heller
Vi har heller ikke god råd.. Men gir 100 kr til Leger uten grenser likevel. Om så det er 40 kr som når frem, er det mer enn ingenting..

Gir fast til Leger uten grenser og dyrebeskyttelsen :) Gir også engangsbeløp ved diverse innsamlinger og aksjoner.

ja :) Jeg har et par faste som blir trukket fra telefonregningen hver måned. jeg er faktisk litt usikker på hva det er jeg gir til nå. men det er for 3-400kr i mnd om jeg ikke tar helt feil :) føles bra <3

Ja via produktene jeg kjøper.
Som Qmelk osv.
Via posekjøp. Kjøp pose og støtt bla bla bla

Mange steder man handler på støtter mange ting. Som forbruker er jeg bevisst på valgene jeg tar.

Og via fagforeningen jeg er medlem av.

Gir ikke noe fast, men gir alltid til innsamlingsaksjoner, leverer klær til Fretex/andre klesinnsamlinger, og ellers gir vi når vi "kommer over" spesielle saker/organisasjoner som engasjerer.

Setter av 200 kr i måneden, så bruker dem der vi føler for. Feks å kjøpe gatemagasin, gi til bøssebærere, sms-kampanjer eller innsamlinger på butikker/kjøpesentre. Synes det er fint fordi vi da kan gjøre litt forskjellig fra måned til måned:) Også kan vi velge å gi til noe mer lokalt av og til. Blir litt mer bevisst at man gir enn om det bare trekkes fra konto. Føler jeg da!

Back
Topp