Gir du til veldedighet?

Litt teit kanskje, men jeg frykter sånn at så lite kommer fram dit det skal, så jeg gir ikke. Nå i desember gir jeg til kirkens bymisjon, da. En betaler 40kr for ett måltid for folk i rus-og gatemiljøet.

Vi skal ta med barna til sykehuset,der de skal gi bort en julegave til barneavd som de selv har valgt ut:)

Jeg gir fast til dyrebeskyttelsen. Har gitt til plan og leger uten grenser, men ikke i år.
Gir alltid noen hundrelapper til kirkens bymisjon og Frelsesarmeen i julen.

Ja, gir til http://dinnoedhjaelp.dk hun har offeret hele sitt liv til heksebarn i Nigeria.

Jeg har gitt en donasjon som en av gavene til frøkna. Det er viktig å lære allerede i tidlig alder at ikke alle har det like godt som henne.

Gir til frelsesarmeen i form av penger, gir penger til kreftforeningen, og gir alt av brukte (men fortsatt brukbare) klær og ting til fretex. Bidrar når jeg kan, ikke systematisk....

Oi wow, var inne å leste om barna. For en skjebne! Utrolig vakre barn, må sjekke ut dette :) kjenner du til henne?

Nei, skulle egentlig på foredrag med henne sist uke, men var utsolgt.

Anbefaler å følge henne på Facebook. Utrolig spennende å følge hennes arbejd!

Vi har omvendt julekalender hjemme. Har en blomst hver til gutta hvor vi henger litt penger på annahver dag. Skal levere blomstene og pengene til Kirkens Bymisjon. Ellers støtter vi diverse aksjoner hvert å, men ingenting fast.

Dyrebeskyttelsen er 1. Prioritet her :)
Og selvsagt Kreftforeningen.

Er plan fadder.

Nei, det har jeg aldri gjort. Har kjøpt noen rosa sløyfe-produkter da.

Back
Topp