Gir du blod?

Nei, kan ikke, har svært lave jernlagre og jernmangelanemi!:(

Nei, kan ikke :wideyed:
Men vet ikke om jeg ville gjort det uansett, har angst for sprøyter og blod

Jeg kan ikke, men hadde uten tvil gjort det om jeg kunne!!

Jeg gjorde men så ble det en pause før jeg ble gravid. Ikke tatt det opp igjen etter graviditeten. De sliter i tillegg veldig med å finne gode nok årer hos meg å stikke i så vet ikke hvor mye vits det er da de sjelden klarer å fylle opp en pose når de først finner en noenlunde god åre.

Kan ikke, men skulle gjerne gjort det :)

har tenkt å bli det, men kronglete å komme seg dit og må ha med 3 barn ;) blir kanskje senere, har hørt det tar en stund fra man registreres til man faktisk begynner å gi blod..?

Gav for første gang forrige uke. Gikk kort tid fra jeg meldte meg og fikk brev i posten. Så inn til prøvetaking ca en uke etterpå, og time til tapping en mnd etterpå :)

• Liker
Reactions: Io
Nei. Da jeg hadde lyst så kunne jeg ikke fordi jeg var gravid.
Ellers tror jeg ikke jeg egner meg uansett fordi jeg har konstant lavt jerninnhold.

Jeg er gravid, så jeg kan ikke på et par, tre år (ammer lenge og ungen kommer ikke før neste år)

Jeg var blodgiver før jeg ble gravid første gang, men så måte jeg slutte, og ammet til rett før jeg ble gravid igjen. Så flytta vi, og jeg har ikke meldt meg til ny blodbank etter at jeg sluttet å amme, for vi var prøvere igjen. Når jeg har sluttet å amme denne, tenker jeg

• Liker
Reactions: Io
Back
Topp