Gir dere??

Ju9ta

Forumet er livet
Gir dere gullene deres kalde drikker, og kald "mat"..?? Tenker mest på vann/epledrikk og fruktpureene jeg da...[8|]
Er så redd Ayla skal få vondt i magen om jeg gir henne d..
Hva gjør dere??

nei jeg gir han temperert vann hvis han skal ha det... har ikke begynt å gi han noe annet enda...

HVis frukten har stått i matskape gir jeg henne det uten å varme, samme med
mme (sånn på pakke). Epledrikk gir jeg også rett til henne om det har stått i skapet.
Men ellers varmer jeg det litt..

Varmer alt han spiser, men vann tar jeg fra springen ja, men venter ikke på at det skal bli iskaldt liksom

Mia vil ikke ha varm melk lengre hun, så hun får både vann, fruktpure og melk som er romtemperert. Jeg ga henne litt kaldere vann en dag det var så sinnsykt varmt her.

ORIGINAL: mamma88

Sunniva drikker enten kaldt eller romtemperert vann, og de få gangen hu har fått fruktpure har den vært kjøleskapkald[:)] Hu reagerer ikke noe på det hvertfall[8D]

samme med Thea Elise også[;)]

emma drikker kaldt vann men ikke sånn kjempe kaldt liksom,så får hu fruktdesær osv[:)]

ORIGINAL: tonje07

nei jeg gir han temperert vann hvis han skal ha det... har ikke begynt å gi han noe annet enda...

Signerer den! [:)]

ORIGINAL: mamma88

Sunniva drikker enten kaldt eller romtemperert vann, og de få gangen hu har fått fruktpure har den vært kjøleskapkald[:)] Hu reagerer ikke noe på det hvertfall[8D]

Samme her[:D]

alina`s tørstedrikk er bare morsmelk. kun om kvelden at hun for grøt med puree

Back
Topp