Gir dere....

ella1

Gift med forumet
vanlig saft til baby?

Nei, bare vann og puppemelk :)

bare vann her

se svar

MammaOgLilleS skrev:
Nei, bare vann og puppemelk :)

SAmme her.Det blir velig lenge til hun får smake det.

her nektes det å drikke ann for tiden...må supplere det med noe annet(får melk da)

Men,gjør det noe? Å gi saft altså?;)

nei =)

Vet ikke om svaret mitt kom, skjedde noe rart....

Men i hvert fall, jeg gir Nestles babyjus. Det er bare fruktjus uten sukker, så helt ok å gi i små mengder. Tok tid å vende han til det, men gjorde det fordi vi skulle på ferie til Spania. Når vi var der hadde han begynt å like det og fikk et par flasker jus om dagen faktisk. Ellers får han veldig sjelden hjemme, heller rent vann. Men måtte gi han jus blandet med vann og vende han til det før han i det hele tatt drakk vann, og det tok TID!

Men jeg ser ikke poenget i å gi saft med sukker i, det kommer jeg helst aldri til å gjøre med mindre jeg må eller han er syk og bare vil ha det.

Nei, gir ikke saft... da er det bedre å gi sånn juice for babyer...

Nei, bare pupp og vann.

Linnea som ble 2 år får heller ikke saft eller juce. Hender hun bare får smake.

Prøvde en gang å gi henne sånn baby juce, men det likte hun ikke den gangen.Kommer ikke til å prøve på lillebror heller da han likevell elsker vann:)

hun tar ikke annet enn puppen da...
men har prøvd meg babysaft fra nestle..for å se om flaske/tutkopp er mer spennende da...

ser flere gir juice...ser ikke så mye forskjell på juice og saft jeg da...
farlig og farlig,er jo ikke det... men er en del sukker med tanke på tenner da.

har igrunnen ikke noe bra svar jeg=)
gjør det du føler for ella!

Jeg bruker nestle babyjus som saft, blander det med vann :)
Hun vil absolutt ikke vann, og væske trengte hun, tissebleiene hennes forsvarnt nesten en periode så da begynte vi med denne saften

Får av og til litt babyjuice blanda i vannet, var sånn han lærte seg å drikke vann. Får og litt babyjuice i vannet nå som vi er på ferie og vannet smaker annerledes enn hjemme!

Hjemme får huk vann og mme, på ferie i 35 grader får hun vann og juice, +mme, i følge hs dauer de ikke av utvannet eple juice..

nei, kun vann og mme. live fikk ikke saft eller juice før ho var godt over 2 år. har ikke saft eller juice i hus så sjelden ho får det nå også . 

Back
Topp