gir dere

mamma :)

Glad i forumet
vitaminer til barna deres?
Tobias e endel dårlig så mamma sa til meg at han kansje ska få vitaminer.
Ka som e bra for barna og sånn av det da?
Han får tran til meg når jeg husker på det off.

får tran av og til. det viktigste er ett variert og sundt kosthold med frukt eller grønnsaker til hvert måltid.

ORIGINAL: sandra 22

Mikael får vitaminbjørner..
har sett reklamen på det hehe
har tenkt og kjøpe selv sånn te tobias

ORIGINAL: Black Beauty

får tran av og til. det viktigste er ett variert og sundt kosthold med frukt eller grønnsaker til hvert måltid.

det får han.
Frukt får han hver dag og han får potet og gulerot og sånn te middag og.
Men enda så e han my dårlig så mamma mene han har dårlig immunforsvar da

Vi gir de nye Tran- fiskene [:)]

Det var ikke vanskelig å få henne til å ta flytende tran heller, men da hadde jeg så lett for å glemme å gi henne det...

Og så spiser hun masse frukt og grønt hver dag [:)]

*OBS! feil forum det her, men ikke så langt unna da [:)]*

Tran når vi husker det (så stort sett bare i helgene). Men tror ikke barn trenger vitamintilskudd om de spiser variert kost...Men kan vel ikke skade å prøve heller?

De får tran hver dag, samt at de spiser frukt og grønnsaker hver dag.

De har, *bank i bordet!!!!!*, ikke vært dårlige enda i vinter. Herregud, jeg tør ikke skrive dette.. da jinxer jeg det, haha!

Nå er det vel ikke lenge siden Tobias begynte i barnehagen?

I så fall så må du forvente mye sykdom det første året, Amalie trur jeg var mer hjem enn i barnehagen i starten.
Også er det viktig med variert kosthold, med gode klær så han er varm og han bør vel få tran/d-vitamindråper.

Phillip får d-dråper og vitaminbjørner.

har prøvd å få tak i grønnsaksbjørner men dem selger ikke det her i bygda.

Halv dose hver av tran og Sanasol. JAAAAAAA! Taaan! sier Leo nå. Det hadde jeg ikke trodd for 1/2 år siden for da syns han det var pyton. [:D]

Her får de tran, frukt og grønnsaker vær eneste dag! Og de er så og si aldri syke!:)

ORIGINAL: Destiny85

Nå er det vel ikke lenge siden Tobias begynte i barnehagen?

I så fall så må du forvente mye sykdom det første året, Amalie trur jeg var mer hjem enn i barnehagen i starten.
Også er det viktig med variert kosthold, med gode klær så han er varm og han bør vel få tran/d-vitamindråper.

nei det e sant men e forkjøla igjen og igjen. e ikk kang gang immelom han e dårlig assa.
Oi da e ikk bare tobias da hehe.
ja han får variert kosthold og riktig med klær og sånn. Det har jeg passa på ja.
vitamindråper kor en får kjøpt det dA?

Back
Topp