Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Nei, tror ikke de skal ha sitrusfrukter enda.. Men de kan vel smake litt?[:)] Kommer sikkert til å la han få smake litt i løpet av jula, han vil jo smake på alt jeg har[:D]
Gir litt smaksprøver innimellom, tar av skallet, så det blir mest søl. Han er ikke så kjempebegeistret heller, så orker ikke prøve nå mer for en stund[:)]
Og du har rett, de skal vel ikke ha sitrusfrukter for rundt 1 år. Men det har vel med allergi osv som alt annet?
Noah EEEEELSKER appelsin,å spiste opp en hel her for en stund siden,
Viste ikke at de helst ikke skulle ha sitrus frukter.
Men han reagerte ikke på det da..[:)]
Mandarin synts han å er veldig godt,men er så nervøs for at han skal sette bitene i halsen siden de er så små[8|]
som alt annet har det med allergi å gjøre ja og man bør vente hvis det er allergi i fam mn hs mi sa det var greit så jeg stoler på det og det er jo ikke masse han får av gangen men litt innimellom blir det jo og han elsker det selv om det er masse gris...hihi
Ho får en båt eller to av gangen i frukt nettet sitt.
Ho elsker klementin[:D]
Vet at de ikke skal ha sitrusfrukter, men vi har ingen allergier så litt tror jeg ikke skader[:)]
melissa elsker mandariner..
hs sa at det ikke var bra med så mye, men at litt ikke skadet.
så jeg gir med god samvittighet, så lenge hun ikke reagerer er det jo ok.
eg trudde ikke at det var farligt å gi mandarin nå..dem begynner jo å bli store nå.. har mangen venner som gir ungene det nå iallefall..men her så liker hun ikke det så er ikke noe problem her i gården[8D]
Får suge safta ut av en mandarinbåt ja, men ikke spise en hel mandarin, det tror jeg ikke er så lurt[&:] oh hun blir ød på haka når safta renner ned dit, så er vel ikke så bra enda, men pære spiser hun da[:)]