Gir dere for lik sum til nevøer/nieser?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Selv har vi forskjellig sum utfra om set er min side eller mannen sin side
Litt forskjell blir det også i forhold til hvem vi gir fil men om det er søsken prøver vi å gi likt.

Sånn ca, men finner det jeg mener passer innenfor en rimelig pris.

Nå har jeg bare en nevø enda, men om/når jeg eventuelt får flere vil jeg anstrenge meg for å ikke gjøre forskjell. Med det mener jeg ikke at de må få til nøyaktig lik sum, men at gaven skal passe mottaker, og de skal ikke føle seg forskjellsbehandlet. Mannen sine nieser/nevøer får ikke gaver, av flere grunner.

Vi pleier å prøve å sikte i samme område når det gis slik, men samtidig er det viktigere å gi noe som mottaker faktisk blir glad for, tenker vi. Da kan noen ønske seg et puslespill til 200 kr, mens andre ønske seg en tegnebok til 300. :)

Er ikke veldig opptatt av at det må koste akkurat det samme. Men siden mine nevøer er tvillinger på 5 år, så er ønskene rimelig like foreløpig.

Verdien på pakkene er ca lik, trenger ikke å ha betalt det samme for det:)

Samboer gir litt dyrere gaver til nevøene sine enn jeg til mine. Jeg ha mer før, men sønnen vår fikk bare ræl tilbake, så jeg endra på det.

Min mann betaler for gaver til hans familie, og han summen han bruker er uavhengig av hva jeg bruker på min familie. Heldigvis har vi ca like mange og små familier. Hans får ca 250kr, mine får alt fra 200-500 prøver få tak i dyre gaver på salg :p

Ja vi gir omtrent det samme til våre. Og vi har like god kontakt med dem alle :)

Gir sånn ca for det samme ja :)

Sånn ca det samme ja. Vil ikke gjøre forskjell. :)

Back
Topp