Gipsavstøpning

Alexsy

Betatt av forumet
JuniJubel2021
Maiskolbene 2023 :-)
Hei!

Jeg har så veldig lyst til å gjøre en gipsavstøpning av magen og brystene som jeg kan dekorere og henge på veggen.
Jeg ser man kan kjøpe mange forskjellige kit osv, men jeg blir ikke klok på når man bør gjøre dette? Burde man vente til magen er kjempe stor, eller når er det penest?

Andre med erfaring her? Gjerne med bilder også for litt inspo :)
 
Har bare tatt det av lille når han var 1 uke forrige gang. Mitt tips er kjøp mer enn du tror du trenger, på en baby var det ihvertfall lettere sagt enn gjort :hilarious:
 
Har bare tatt det av lille når han var 1 uke forrige gang. Mitt tips er kjøp mer enn du tror du trenger, på en baby var det ihvertfall lettere sagt enn gjort :hilarious:
Jeg tenker ikke å ta av babyen men av min gravidmage. Men aner ikke når i svangerskapet det er best å gjøre det for det beste resultatet
 
Jeg tenker ikke å ta av babyen men av min gravidmage. Men aner ikke når i svangerskapet det er best å gjøre det for det beste resultatet

Skjønte det, delte bare den eneste erfaringen jeg har. Antar at det er minimalt av hva du trenger i et sånt sett, så greit å ha litt ekstra der også vil jeg tro.

Jo senere jo større kontrast til vanlig kropp? Vet bare at gravidfoto stort sett alltid tas etter uke 30 ihvertfall, blir vel litt det samme ihht form og fasong :happy:
 
Back
Topp