Gikk vannet?!

Ringte inn til føden igjen med rapport. Har kommet veldig lite væske, men det er slik at jeg legger merke til det, har nedpress også. Snakket med en annen denne gangen, fikk igjen beskjed om å se det an, ringe hvis det kommer mer og legge merke til om babyen beveger seg som normalt. De mener at det er mindre sannsynlig at det er fostervann for da skulle jeg ha lekket mer siden jeg er i uke 31 og hodet ikke kan ha festet seg enda. Siden forrige samtale har det kommet slags smerte nederst i magen, konstant litt vondt i varierende grad. Så jeg lurer på om jeg blir nødt til å ringe en tredje gang :/

Ta på et bind og ring føden

det er ikke DEG det handler om, det er barnet ditt. Jeg driter meg gjerne ut ti ganger på rad for barnet mitt sin trygghet
Signerer!

Ringte inn til føden igjen med rapport. Har kommet veldig lite væske, men det er slik at jeg legger merke til det, har nedpress også. Snakket med en annen denne gangen, fikk igjen beskjed om å se det an, ringe hvis det kommer mer og legge merke til om babyen beveger seg som normalt. De mener at det er mindre sannsynlig at det er fostervann for da skulle jeg ha lekket mer siden jeg er i uke 31 og hodet ikke kan ha festet seg enda. Siden forrige samtale har det kommet slags smerte nederst i magen, konstant litt vondt i varierende grad. Så jeg lurer på om jeg blir nødt til å ringe en tredje gang :/
Bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite!!!!

Hvordan går det?

Merkelig behandling. At de er villige til å ta sjanser på den måten. Trodde det var lavterskel for slike ting

Tror ærlig talt ikke at jeg hadde funnet meg i å bli avfeid slik hvis jeg var bekymra. At noen synser på tlf ut fra en ulærd gravids gjenfortelling (ekstremt lite pålitelig info) som er farget av at hun, som gravide flest, føler seg til bry er ikke godkjent i min bok.

Ville ringt en gang til i kveld og bedt om kontroll i morgen basert på smerter/ubehag og dårlig magefølelse, er jo så sent nå. Evt komme inn i morgen og vente på å komme til

Jeg hadde også ringt, syns de bør ta deg inn til sjekk.. Håper det går bra med deg❤️

Åssen går det med deg?

Håper du fikk komme inn eller får kontroll i morgen. Det er bedre å mase mye enn for lite når det handler om babyen i magen! Håper alt går bra. ♡

Høres rart ut at føden ikke ville ta deg inn for å sjekke. Men nå har du kanskje være der? Hvordan går det? <3

Jeg har ikke fått vært inne på noen sjekk, i dag har jeg ikke hatt noen symptomer på noenting, men jeg følger med som de sa. Ved siste samtale med føden så sa de at jeg skulle heller følge nøye med på at baby fulgte sitt eget bevegelses mønster.. Jeg kjenner vel at jeg har blitt litt paranoid av hele greia og er ekstremt opptatt av alle bevegelser i magehuset. Og foreløpig så er det som vanlig der inne :)
jeg må innrømme at jeg føler meg en smule avvist av føden med tanke på at man blir bekymret og jeg har manglende kompetanse til å kunne forsikre meg selv om at alt faktisk er i orden. Jeg skal i stedet finne en privat klinikk for sjekk i morgen. :)

:-O syns det er helt utrolig at du ikke har fått komme inn til sjekk enda...!
Niesa mi er født 30+5 og eneste tegn før to timer før hun ble født var litt lekking som søsteren min avfeide som urin og noe kynnere. Heldigvis skjønte moren vår over tlf hva som var i gang da hun beskrev "kynnerene" som var gått over til rier, og fikk henne til sykehuset

Jeg har ikke fått vært inne på noen sjekk, i dag har jeg ikke hatt noen symptomer på noenting, men jeg følger med som de sa. Ved siste samtale med føden så sa de at jeg skulle heller følge nøye med på at baby fulgte sitt eget bevegelses mønster.. Jeg kjenner vel at jeg har blitt litt paranoid av hele greia og er ekstremt opptatt av alle bevegelser i magehuset. Og foreløpig så er det som vanlig der inne :)
jeg må innrømme at jeg føler meg en smule avvist av føden med tanke på at man blir bekymret og jeg har manglende kompetanse til å kunne forsikre meg selv om at alt faktisk er i orden. Jeg skal i stedet finne en privat klinikk for sjekk i morgen. :)

Syntes virkerlig ikke det skal være nødvendig å måtte oppsøke privat klinikk for slikt. Nei vettuhva, syntes du skal dra på sykehuset..

Syntes virkerlig ikke det skal være nødvendig å måtte oppsøke privat klinikk for slikt. Nei vettuhva, syntes du skal dra på sykehuset..
Signerer den!! Hadde krevd at de tok en sjekk!

Hvilket sykehus tilhører du? Synes det er rart de ikke tar deg inn for en sjekk!

Det er jo helt drøyt at du ikke får komme på en sjekk! :eek: Jeg synes også du skal dra på sykehuset og kreve det, det er faktisk jobben deres, og selv om alt mest sannsynlig oftest er bra, så er det jo eneste muligheten de har til å oppdage de få gangene alt ikke er bra.

Godt å høre at du kjenner vanlige bevegelser i magen! :)

Utrolig dårlig behandling fra sykehuset. Hvilket sykehus? Ring og legg trykk på at du er veldig bekymret, gjelder å smøre litt på så du kan gå helga i møte uten unødvendige bekymringer!

Back
Topp