Gikk vannet, eller slimproppen...?

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Hei. Låg i senga, så kjente eg det rant litt. Sto opp for og gå på do, og " tok i mot" med dopapiret. Det blei lyserosa. Trusa er våt.. Vett ikkje om eg kan sei at det var slim eller ikkje, var så utrulig tynt...
Men no er det ferdig.. rant ikkje lenge.. derfor eg lure på om det kan ha vert slimproppen..
Noken så veit? Skal eg bare legge meg igjen, eller skal eg ringe føden?

ORIGINAL: Vugge

Hadde tatt på meg et bind og ringt føden jeg [:)] Spennende da! Virker hvertfall som noe skjer så lykke til !

Har tatt på bind, men virker som det ikkje kommer noko meir... Takk for det:) *krysser fingrene for litt action;)*

Lykke til. Håper for din del det skjer noe i natt. ser du er på overtid.

ORIGINAL: *purple flower*

Hadde tatt på meg et bind og ringt føden jeg [:)] Spennende da! Virker hvertfall som noe skjer så lykke til !

Har tatt på bind, men virker som det ikkje kommer noko meir... Takk for det:) *krysser fingrene for litt action;)*

Vannet mitt gikk ikke før jordmor tok det men slimet (proppen) var SLIMETE!! Kunne ikke ta feil..
Men etter det jeg har lest om andre så tyder det jo på at vannet ditt begynner å gå. Alt trenger ikke å komme på en gang, så kanskje du burde ringe føden og si fra, tilfelle de vil sjekke det :)

Jeg ville hvertfall ringt og hvis ikke du får beskjed om å komme ville jeg lagt meg og prøvd å sove litt før det setter i gang [:)]

Ringte opp no, og dei sa eg bare sku kvila. Skal på kontroll på sjukehuset i måro halv elleve, så dei sku sjekka da samtidig då=) Håpe det skjer noko no då!!:D Så får eg prøve og såve litt. Takk for svar[:D] Natta!

Hos meg rant det litt og litt...de mente det var utflod selv om bindet var TUNGT...[:@] Jeg ble satt igang 36+5 pga langvarig vannavgang..hun kjerringa var så sta på at dette var utflod..heldigvis var ikke hun på jobb 2 gangen vi reiste inn på sykehuset..da ble det plutselig kaos og jeg ble satt igang[:)]

Back
Topp