Lillasin Elsker forumet VIP 13 Des 2010 #1 Hei fikk svar på blodprøve at første forsøk var negativ. Jeg begynte på mensen i går så jeg viste det faktiskt, men det gjør lit vondt likevel.
Hei fikk svar på blodprøve at første forsøk var negativ. Jeg begynte på mensen i går så jeg viste det faktiskt, men det gjør lit vondt likevel.
forever Glad i forumet 13 Des 2010 #4 ORIGINAL: Solstranda offa det var skikkelig dumt!!tenker på deg!! klem [:(][:(][:(]
L ..Lykke.. Elsker forumet 13 Des 2010 #8 Det var trist å høre[:(][:(]Er ikke noe lett denne veien[:(] *Mange trøste klemmer til deg*
MAHO78 er endelig mamma:) Januarhula 2014 15 Des 2010 #15 ORIGINAL: Sjakkruta Det var trist å høre [:(] sign[&o]
H Hoppla Glad i forumet 16 Des 2010 #16 Uff, vet hvordan du har det....[:(][:(] Husk, du har flere sjanser[;)]
Lillasin Elsker forumet VIP 18 Des 2010 #17 ORIGINAL: Hoppla Uff, vet hvordan du har det....[:(][:(] Husk, du har flere sjanser[;)] akkurat, har to i fryseren som venter på meg [:D]
ORIGINAL: Hoppla Uff, vet hvordan du har det....[:(][:(] Husk, du har flere sjanser[;)] akkurat, har to i fryseren som venter på meg [:D]