Babylykke90
Betatt av forumet
lurer på om dere gikk ned i vekt når dere ammet barna deres, i så fall hvor mye ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hvorfor ?Gikk opp.![]()
hvorfor ?![]()
okei da skjønner jeg.. det er fort gjortFordi jeg ble dødssulten av å ammeOg jeg stresset ikke med det heller. Lot alt seile sin egen sjø en liten stund. Gått det ned senere etter at jeg sluttet å amme.
Men hadde jeg vært litt mer påpasselig så hadde jeg jo ikke gått opp.
har også hørt at man mister mange kilo av å amme..så tenkte å høre om det faktisk er sånnAmmer og ammet lenge og mye og mister ikke kilo som jeg hører andre gjør...
Spiser nok også mer:/
det jeg også håper påForeløpig har jeg ikke mistet ett eneste gram av ammingen. Vekten etter fødselen for en måned siden står bom stille. Må nok ut å gå for å gå ned resten. Jeg som hadde et håp om å gå ned alt skikkelig fort pga amming![]()
har også hørt at man mister mange kilo av å amme..så tenkte å høre om det faktisk er sånn![]()
Du ammet?I svangerskapet gikk jeg opp fra 52 til 64 kg, fødte i oktober og i februar hadde jeg gått ned til 47 kg. Ganske mange kg mao.
Ja, fullammet til 4 mnd. Ammet dag og natt til 6 mnd. Kun dagtid etter dette. Kuttet ut helt ved 11-12 mnd.Du ammet?
Hos meg står vekta rolig mellom 1-3/4 mnd etter fødsel.. Kan gå ned men ikke rase ned.. Men etter 4-5 mnd derimot.. Da har vekta mi gått ned.Foreløpig har jeg ikke mistet ett eneste gram av ammingen. Vekten etter fødselen for en måned siden står bom stille. Må nok ut å gå for å gå ned resten. Jeg som hadde et håp om å gå ned alt skikkelig fort pga amming![]()
Er effektivt nok så lenge man er på kallori underskudd dadet jeg også håper påjeg tror nok ikke det er så effektivt som disse jordmødrene skal ha det til men...
![]()
Samme her.. Spiste mer en når eg var gravidFordi jeg ble dødssulten av å ammeOg jeg stresset ikke med det heller. Lot alt seile sin egen sjø en liten stund. Gått det ned senere etter at jeg sluttet å amme.
Men hadde jeg vært litt mer påpasselig så hadde jeg jo ikke gått opp.