Gikk akkurat å la meg :)

dollymama

<3Mai2015<3
Tilgangsansvarlig
VIP
Septembermødre <3
Aprilbarna`15
Og der lå det vist en liten gutt på plassen min :) han har sneket seg inn, noe han aldri har gjort før ♡♡ å akkurat nå har jeg ikke hjerte til å bære han inn i senga ♡
men mannen er på jobb, så det er mer en god nok plass her :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡

Åå herlig :) her kommer det nok en snikende snart. Har ikke gjordt det tidliger, men de tre siste nettene :-) kos deg med sjønnasen;)

Åh, så herlig! Her sover sønnen vår i sprinkelseng enda. Og han har nok ikke skjønt at det går an å klarte over kanten :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Åh, så herlig! Her sover sønnen vår i sprinkelseng enda. Og han har nok ikke skjønt at det går an å klarte over kanten :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Min minste sov der i nesten 3 år, fant ikke ut at man kunne klatre over ;)

TuMmY LoVe

Ja det var veldig koselig:) men jøss for en makk han har vært i natt.. hehe..

Ja det var veldig koselig:) men jøss for en makk han har vært i natt.. hehe..

Jeg fikk småpanikk her en kveld jenta mi hadde styra på og ikke ville legge seg. Plutselig ble det stille, så tenkte hun hadde sovnet. Senere gikk jeg for å sjekke om hun lå godt, men inne på rommet hennes var det tomt. Å fytti grisen, så redd jeg ble! Ropte på henne og så inn i skapet, under senga, til og med ute ropte jeg etter henne. Så for meg at hun hadde vandret ned til veien der bilene kjører i 80km/t...
Neida, fant henne sovende midt i senga vår. :P Hadde lista seg inn uten at jeg hørte det. ;) Det var ikke gøy, altså! Grusom følelse.

Hun makker veldig om natta, så henne bærer vi inn i hennes egen seng.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fikk småpanikk her en kveld jenta mi hadde styra på og ikke ville legge seg. Plutselig ble det stille, så tenkte hun hadde sovnet. Senere gikk jeg for å sjekke om hun lå godt, men inne på rommet hennes var det tomt. Å fytti grisen, så redd jeg ble! Ropte på henne og så inn i skapet, under senga, til og med ute ropte jeg etter henne. Så for meg at hun hadde vandret ned til veien der bilene kjører i 80km/t...
Neida, fant henne sovende midt i senga vår. :P Hadde lista seg inn uten at jeg hørte det. ;) Det var ikke gøy, altså! Grusom følelse.

Hun makker veldig om natta, så henne bærer vi inn i hennes egen seng.

Oh, hatt det sånn en gang jeg og. Skulle reise på jobb, men går alltid å gir jentene ett kyss først. Da var senga tom, jeg lette overalt! Det viste seg at hu hadde gått å lagt seg i sengen til storesøster ;)

TuMmY LoVe

Oh, hatt det sånn en gang jeg og. Skulle reise på jobb, men går alltid å gir jentene ett kyss først. Da var senga tom, jeg lette overalt! Det viste seg at hu hadde gått å lagt seg i sengen til storesøster ;)

TuMmY LoVe

Det er så skummelt! Ikke gøy i det hele tatt. :P

Her får vi kun besøk om morningen. Og han har ekstremt liten tid til kos. Bare tull 8g tøys og stå opp. Men vi nyter de par dyrbare sekundene med kos :-)

Back
Topp