Gigantiske pupper

Litenblomst

Glad i forumet
Har ikke sett at puppene har vokst noe særlig jeg før nå. Ila et par dager er jeg jo den playboy-dama [:D][:D] Om de bare hadde vart....også etter ammingen.

Jeg hadde større pupper før jeg fikk barn. De har blitt enorme under alle svangerskapene, men mindre enn noen gang etter amming.... [&:]

Vi må jo nyte det mens vi kan da vettu [:)]....regner med at det blir bare noen skinnfiller igjen etterpå ja, skitt det der..[&:]

Jaaa, puppenen mine har blitt gigantiske! Finner faktisk ikke riktig BH størrelse en gang :( Må vente til jeg skal hjem til jul i Trondheim med å kjøpe store BH-er, så blir en lag tid med "ekstra" pupp i hver BH fram til da...

De er større og hovne her også..og jeg bruker vanligvis 80D i bh..hvordan skal dette gå?[;)]

Haha! Du beskriver meg! Dagens store høydepunkt er å komme hjem og ta av seg bhen og slippe alle fire puppene fri! [:D]

hehe, bare vent til vi føder, de forste ukene etter fødsel sist kom puppene først og jeg etterpå. var en 85F[:o] Slet med å finne ammebh som var store nok[>:]

Jepp endelig er de litt fine igjen, jeg har alltid hatt store pupper.. Og etter jeg fikk jenta mi har de ikke vært så mye å se på, nå er de litt fastere[:D]

Jeg har små pupper å håper de vokser litt! [:D] bruker 75B, har allerede vokst litt, håper det fortsetter oppover![:)]

Jeg sleit også kjempemye med å finne en ammebh som var stor nok. Tror jeg er 80E til vanlig. Fant endelig på Cubus, og kjøpte 4 stk av samme sort. [:D]

Da jeg var ferdig med ammingen derimot.... [:'(] Bare lange, tynne skinnfiller igjen. Heldigvis blitt litt faste igjen nå, så får bare nyte det den lille tiden det varer.

jeg som hadde noen skinnfiller igjen etter en enorm slanke kur- nå ser det ut som jeg har fått inn silikon.. klager ikke[:D]

Back
Topp