Gigantiske mugger! ;-)

Momme

Elsker forumet
❤Januarlykke 2022❤
Junibollene 2023
Noen som merker at de begynner å bli tyngre i frontpartiet? Hehe ;-) Jeg begynner allerede å kjenne meg rimelig framtung, og ryggen spesielt merker at det er mer å bære på enn tidligere.. Tror sannelig jeg må gå til innkjøp av noen nye solide brystholdere, altså!! Mannen i huset er fornøyd da. Haha.. :-p

Ja, merker de har blitt større :p det er noen bluser jeg ikke kan gå med lengre pga det spriker veldig ved knappen over puppene :p merkelig egentlig, for jeg har gått ned 1 kg siden jeg fikk positiv test (kvalme/oppkast og dårlig matlyst), så har jo ikke lagt på meg!

Her var det verst i uke 6-7. Hadde jeg jobbet i gamlejobben min er det minst 2 som hadde kommentert det og skjønt årsaken...

Brystene var noe av det jeg merket det først på sist gang og det samme skjedde nå. De har vokst litt og nå kreves det spilefri BH, samt sovestøtte om natten. Mannen hadde vel vært fornøyd dersom det ikke var for no-touch, no-play :laughing002

Merker det ordentlig på brystene, og mannen har kommentert det også :P han syntes det var veldig ok :P

Kan ikke skryte at de har blitt større. Litt tyngre, men ellers som før. Men var likt i forrige svangerskapet. :)

Haha.. Off ja! Mannen kommenterer dette veldig ofte! Jeg har ikke små i fra før av, og di trengte virkelig ikke å bli større! Bhshopping i helga! :p

Jeg merker det samme. Trodde først det var innbilning, men da samboeren kom hjem fra heimevernsøvelse i går var det første ham gjorde å kommentere at puppene hadde blitt svære! :'D Hahaha...

Her også, blitt litt større og veldig følsomme brystvorter. Men også veldig harde, det sier samboeren min også!!

Mine har nettopp minket fra ammepupper til normale pupper, så har ikke merket at de har vokst igjen :)

Så heldig du er, som har fått igjen normale pupper etter amming! Mine har gått fra B til E, og de holder seg der gitt...håper at de ikke vokser så mye denne gangen;)

Her og! De har blitt svæææærreee, og de var ikke små fra før heller :p Samboer synes selvfølgelig det er heelt greit :joyful: Her ble det bh-shopping forrige helg, da var jeg lei av å gå med ubehagelige for små bher ;)

Mine har også blir stooore :o bhene passer ikke lenger, og må virkelig få kjøpt meg noe nytt :p

Her har også samboeren kommentert at jeg har fått svære pupper og jeg har ikke spesielt små fra før. Han er veldig fornøyd :p men det er ikke ryggen min! :p Haha blir nye bher snart :D

Her har og puppane auka i omfang.. Merkar at dei er veldig tunge og harde, nesten som om eg har tatt silikonxsmile9 Det er nydeleg å sleppe puppane fri frå fangenskap på kvelden (Etter eg har smørt dei, vel og merke)... Nokon som har tips til superømme og stikkande bryst?:p

De var store fra før og er ennå større og tyngre nå :O samboer er veldig fornøyd selvsagt :p vet ikke helt hvor jeg skal få tak i størrelse svær i bh..

Back
Topp